چاپ مطلب چاپ مطلب

واکنش مجدد حامیان عاشوری به نتیجه بررسی / نماد طرفداران افتخاری به عدد چند ختم خواهد شد

همای گیلان: روز پر شکوه انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز هفتم اسفند ماه به پایان رسید و منتخبین مردم شهرستان های کشور مشخص شدند.

 axe100816

اما ۱۲ حوزه کشور پس از انتخابات با اعتراض از سوی داوطلبین مواجه شدند که یکی از آن حوزه ها، حوزه انتخابیه فومن و شفت می باشد.

پس از دو هفته انتظار،روز گذشته بازرسان شورای نگهبان استان گیلان با ابلاغ از شورای نگهبان کشور برای بررسی صحت انتخابات و رسیدگی به شکایت ناصر عاشوری به فرمانداری فومن آمدند که با بازگشایی ۱۱ صندوق، نتیجه انتخابات را از اختلاف ۸۱ عددی به ۵۶ رساندند و با صورت جلسه ای که فقط اعضا حاضر از آن خبر دارند بررسی اولیه خود را پایان دادند.

گفتگو طرفداران ناصر عاشوری در کوچه پس کوچه های شهر و فضای مجازی و شنیده های موجود از طرفداران مهدی افتخاری خبر ادامه دار بودن روند بررسی انتخابات فومن را می رساند و باید دید که نماد طرفداران مهدی افتخاری که از ۸۱ به ۵۶ رسیده از این عدد تنزل خواهد کرد یا خیر.

دقایقی پیش از سوی کانالی منتسب به ستاد ناصر عاشوری، متنی از حوالی انتخابات در فضای مجازی منتشر شد که به شرح ذیل می باشد:

رای مردم حق الناس است(امام خامنه ای مدظله العالی)

همانطور که همگان دیدند، بازرسان محترم شورای نگهبان استان با حکم شورای محترم و متعهد نگهبان کشور با پیگیری های حاج ناصر عاشوی برای بررسی صحت انتخابات و پیگیری اعتراضات انجام شده به فرمانداری فومن آمدند.

در این حضور بازرسان پس از بررسی ۱۱ صندوق، از اختلاف آرا ۸۱ عددی مهدی افتخاری،۲۵ عدد کاسته شد. این کم شدن آرا در حالی اتفاق افتاده است که از صندوق های مورد اعتراض ناصر عاشوری ۳ عدد صندوق باز شده است و حدود ۱۳ عدد دیگر باقی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی رای های مردم را حق الناس دانستند و آن وقت جای بررسی دارد که چگونه ۲۵ رای در یک بررسی کوچک نمایان شده است.

شنیده ها از منابع آگاه از حضور بازرسان شورای نگهبان در فومن خبر میدهند که در صورت حضور در فومن به ادامه بررسی های خود خواهند پرداخت.

حال وقتی در ۱۱ صندوق که ۸ صندوق آن مورد اعتراض آقای عاشوری نبوده است چنین کاهشی در اختلاف آرا نزدیک ررخ داده است،آن وقت باید منتظر ماند که اگر مابقی صندوق های مورد اعتراض ناصر عاشوری باز گشایی شوند، چه اتفاقی خواهد افتاد…

البته تماس های زیادی نیز از سوی طرفداران آقای عاشوری گرفته می شود که خواستار پیگیری قانونی حقوق خود هستند و از جدیت و پیگیری شورای محترم نگهبان که متعهدانه حافظ انقلاب و نظام اسلامی می باشد، تشکر میکنند.

ضمنا اگر مسئله بروز تخلفات در صندوق های رای، از سوی افرادی که نظام، مردم و مسئولان به آنها اعتماد کرده اند،صحت داشته باشد و به آن ها به درستی و قانونی و دقیق رسیدگی نشود، اعتبار انتخابات شهرستان های فومن و شفت را زیر سوال خواهد برد.

اعتبار نظام اسلامی و مردم سالاری دینی با خون و جان سپاری هزاران جوان این مرز پر فتوح به دست آمده است و یقینا نباید دست مایه بعضی از افراد سود جو، خود بین و قدرت طلب شود که رای ملت را میزان نمیدانند و به فرموده بنیان گذار کبیر انقلاب هم بی توجهی میکنند.

شایسته می باشد که شورای محترم نگهبان با جدیت تمام و قاطعیتی که در ادوار های مختلف و همیشگی ا زخود نشان داده است، صحت انتخابات فومن وشفت را پیگیری و بررسی نماید تا خورشید های پوشالی پشت ابر نمایان شوند.

امید مردم و قانون مداران شورای محترم نگهبان می باشد و مردم این دیار بارها ثابت کرده و میکنند که قانون مدار و ولایت دار هستند.

بررسی قاطعانه و رسیدگی دقیق به این موضوع یقینا امید عناصر ضد انقلاب و سود جو را برای دست بردن به حق الناس از بین خواهد برد و شورای محترم نگهبان به پشتوانه مردم انقلابی و خون هزاران شهید، به درستی از پس این موضوع بر آمده و خواهد آمد.

با وجود شنیده ها و شواهد موجود باید منتظر نظر بعدی شورای محترم نگهبان بود و نظاره کرد که روند بررسی انتخابات فومن و شفت به کجا ختم خواهد شد و یقینا آنچه که زیبنده است، قانون مداری و حفظ حرایم و واضع قانونی از سوی طرفداران و مردم شریف این دو شهرستان می باشد تا شهد شیرین حضور گرم مردم در انتخابات بر لبان همگان جاری و ساری شود./خبرگزاری کاسپین

About سردبیر

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …