چاپ مطلب چاپ مطلب

محور آستانه – لاهیجان؛ همچنان پرترددترین محور از ۵۰ محور رفت و برگشت گیلان

همای گیلان: آل محمدی بیشترین ترافیک خروجی از استان طی ۱۰ روزه گذشته را در روز ۶ فروردین ۹۵ دانست و گفت: طی این مدت، محور آستانه اشرفیه – لاهیجان با ۳۸۱ هزار و ۹۱۷ خودرو همچنان پرترددترین محور از ۵۰ محور رفت و برگشت در سطح راه های استان است.

57756t.jpg

مهندس ناصر آل‌محمدی  از فروش ۴ هزار و ۷۷۸ بلیت به صورت اینترنتی در استان خبر داد و اظهار کرد: ۱۷ هزار و ۴۹۷ نفر به صورت حضوری مراجعه کردند.

وی با اشاره به جابجایی مسافرین نوروزی از پایانه‌های گیلان از ابتدای نوروز امسال تاکنون، مسافرین مذکور توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مینی‌بوس، اتوبوس و سواری به مقصدهای برون‌استانی جابجا شدند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با بیان اینکه طی ۱۰ روز گذشته، تعداد ۶۴۳ هزار و ۶۰۶ وسیله نقلیه از ۶ محور ورودی به استان وارد شدند، گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است.

این مقام مسئول بیشترین میزان ورودی به استان را از طریق محور آزادراه قزوین به لوشان با ۳۳۳ هزار و ۸۷۸ وسیله نقلیه دانست و عنوان کرد: محور رامسر به چابکسر با ۱۶۹ هزار و ۹۴۶ وسیله نقلیه در جایگاه بعدی قرار دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین ترافیک ورودی به استان در ۲ فروردین ۹۵ به میزان ۶۸ هزار و ۳۰۳ وسیله نقلیه بوده است، خاطرنشان کرد: طی این مدت، تعداد ۴۸۰ هزار و ۷۴ وسیله نقلیه نیز از استان خارج شدند که نشان دهنده رشد ۸ درصدی نسبت به سال گذشته است. همچنین بیشترین میزان خروجی از استان از طریق محور چابکسر – رامسر با ۱۷۷ هزار و ۳۵۸ وسیله نقلیه و پس از آن، محور آزادراه لوشان – قزوین با ۱۵۰ هزار و ۴۰۳ وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

آل محمدی بیشترین ترافیک خروجی از استان طی ۱۰ روزه گذشته را در روز ۶ فروردین ۹۵ به میزان ۶۹ هزار و ۱۴۶ وسیله نقلیه دانست و گفت: طی این مدت، محور آستانه اشرفیه – لاهیجان با ۳۸۱ هزار و ۹۱۷ خودرو همچنان پرترددترین محور از ۵۰ محور رفت و برگشت در سطح راه های استان است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان با اشاره به فعالیت ۱۳ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان، یادآور شد: سال ۹۵ تعداد ۱۵ دستگاه دوربین جدید ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب و راه‌اندازی می‌شود.//ایسنا

About سردبیر

Check Also

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری کومله

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری …