چاپ مطلب چاپ مطلب

امیر حسین علوی اعلام کرد: تصویب بودجه ۸۵۰ میلیاردی شهرداری رشت

همای گیلان: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کلانشهررشت گفت: همه اعضای شورای شهر در حفظ منافع شهروندان و رفاه مردم اتفاق نظر دارند.

IMG_3833

مهندس سید امیرحسین علوی درجمع هنرمندان صنایع دستی مرکز استان افزود: اگر چه ممکن است اعضای شورا در برخی مسائل شهری و مدیریت شهر با هم اختلافاتی داشته باشند، اما وقتی پای حفاظت از منافع مردم عزیز و عزتمند رشت به میان می آید، اساس همدلی و اتفاق نظر است.
عضو شورای شهر رشت متذکر شد،‌ در شهریور سال ۱۳۹۲ با توجه به فضایی که بر شورای قبلی شهر حاکم بود،‌ ورود به شورای شهر جرائت و جسارت خاصی خود را می طلبید و دوستانی که انتخاب شدند در این مدت ثابت کردند که دلسوزانه و مجدانه به مسائل شهری می نگرند و الحمدالله افکار عمومی مرکز استان به شورا و عملکرد و نظارت آنها بر مدیریت شهری اعتماد کرده اند.

بودجه ۸۵۰ میلیارد تومانی رشت تصویب شد

مهندس علوی بعنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت توضیح داد: در حالی که بودجه شورای شهر رشت در سال ۱۳۹۲ حدود ۱۴۰ میلیارد تومان بود که این مقدار هم محقق نشد و در سال ۱۳۹۳ این بودجه به ۲۰۰ میلیارد تومان و سال گذشته تا مرز ۶۰۰ میلیارد تومان تصویب شد، بودجه امسال ۸۵۰ میلیارد تومان مصوب شده است. وی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش های شورا و همت مدیریت شهری و دیگردستگا ه های مسئول و به خصوص همکاری مردم خوب مان این بودجه محقق شده و کارهای عمرانی ماندگاری در مرکز استان گیلان انجام و اجرا شود.

وی با اشاره به طرح هایی که تاکنون در شهر رشت اجرا و انجام شده است بر اجرای طرح های مهم دیگردر حوزه های گوناگون برای سال جاری و ادامه و تکمیل طرح های دردست اجرا اشاره کرد.

حوزه فرهنگی از جایگاه ویژه ای برخوردار است

عضو شورای شهر رشت اظهارکرد: توجه به فرهنگ و هنرو محقق ساختن خواسته های به حق هنرمندان از مهم ترین دغدغه های من است و آماده ایم با دریافت طرح و ایده های فاخر و موثر برای اجرایی شدن آنها تلاش کنیم . یکی از هنرمندان حاضر در این نشست به زمینه سازی برای صادرات و عرضه محصولات صنایع دستی به استان های دیگر و کشورهای همجوار اشاره و خواستار جدیت در این عرصه شد. رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: با ایده هایی که دراین خصوص با اندیشه و دانش شما هنرمندان به ما برسد نسبت به اجرایی شدن آنها همت خواهد شد و انجام این امور از وظایف ذاتی شورای شهر برای خدمت به شهروندان گرانقدراست.

// گیلان ۲۴

About سردبیر

Check Also

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی؛ …