چاپ مطلب چاپ مطلب

واکنش داداشی به مدیر کل صدا و سیمای گیلان: “رسانه فقط صدا و سیما نیست ” / دور از انصاف است که زحمات سایت های خبری استان نادیده گرفته شود / آقایان فقط صدا و سیما را رسانه نبینند

همای گیلان: مصاحبه مدیر کل محترم صدا و سیمای گیلان را چند بار مرور کردم و الحق باید به ایشان و همکاران گرامشان دست مریزاد بگویم چراکه با تولید و پخش برنامه های رادیویی وتلویزیونی”تاکنگره ” نقش بسزائی ایفاء نموده خصوصا با پخش برنامه زنده اجلاسیه نهایی  از شبکه باران و انعکاس خبری و گزارشی آن در سایر شبکه های سراسری سنگ تمام گذاشتند.

اما از جناب دکتر طلوعی که بعنوان مسوول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات کنگره مصاحبه می کردند انتظار میرفت اشاراتی نیز به نقش موثر و برجسته سایر عزیزان خبرنگار که در این ایام از دهه مبارک فجر با کاروان خبری شهر به شهر یادواره ها را بخوبی پوشش و در چهار اجلاسیه علی الرغم همه مشکلات و محدودیت ها تلاش وافری در پوشش  آنلاین خبر اجلاسیه ها داشته اند,میکردند.
دور از انصاف است اگر تلاش مجدانه و بی وفقه عکاسان و گزراشگران جراید و پایگاهای تحلیلی خبری استان در طول برگزاری این کنگره عظیم نادیده گرفته شود.
بیش از دویست خبرنگار در طول سه ماه گذشته برنامه های کنگره را دنبال و با درج مصاحبه ها و گزارش یادواره هاو  اجلاسیه ها و انتشار تصاویر زیبای هریک از  این مراسم نقش بسزائی در اطلاع رسانی و جریان سازی دقیق رسانه ای داشته اند.
ذکر این نکته کم رنگ کردن تلاش مقدس دوستان صدا و سیما نیست بلکه اشاره به تلاش همه ظرفیت های رسانه ای گیلان است که با وحدت و همدلی به تبلیغ این حرکت فرهنگی پرداختند .
امیدوارم مسوول محترم کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات کنگره  در مصاحبه های بعدی این نقیصه را برطرف و فقط صدا و سیما را رسانه نبیند و به نقش موثر خبرنگاران مطبوعات, خبرگزاری ها و پایگاهای تحلیلی خبری نیز اشاراتی داشته باشند.//تابناک

 کانال خبری همای گیلان

About سردبیر

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …