چاپ مطلب چاپ مطلب

واکنش برزیگر به اظهارات یوسف زاده؛ بدهی ها ناشی از استخدام بی ضابطه بوده است!

همای گیلان: رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گیلان  در واکنش به اظهارات یوسف زاده در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی که گفته بود دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دو الی سه سال اخیر دچار روزمرگی شده بود، گفت: مشکل در پرداخت حقوق به علت بدهی های قبلی بوده است و این موضوع از گذشته به دوران مدیریتی بنده منتقل شده است. 

وی افزود: با این وجود سعی شد تا با تعامل با شرکت های بیمه ای، بتوانیم مشکلات مالی را پشت سر بگذاریم. هر چند بدهی شرکت های بیمه ای هم مزید بر علت بوده است.

مشاور معاون رئیس جمهور در امور پزشکی استخدام بیش از چهار هزار و پانصد نفر در دانشگاه علوم پزشکی در دوران ریاست دکتر بهبودی را یکی از مهمترین عوامل افزایش بار مالی بر دانشگاه علوم پزشکی دانست و افزود: با این وجود سعی کردیم به نحو احسن امور دانشگاه را به پیش ببریم تا مشکلی در پرداخت حقوق پرسنل پیش نیاید و بتوانیم سیاست های کلی این سازمان را محقق کنیم.

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور ضمن تکذیب اظهارات یوسف زاده در خصوص روزمرگی در دو الی سه سال اخیر در دانشگاه علوم پزشکی، افزود: حداقل در دورانی که توفیق خدمت به مردم را داشتم، با تمام توان سعی در تجهیز بیمارستان ها و ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم داشتم و  آن چه که از آن به عنوان روزمرگی در دو الی سه سال اخیر یاد می شود، امتداد مشکلات ناشی از سال های پیش از این بوده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی رشت در پایان گفت: تجهیز بیمارستان ها، احداث بیمارستان های جدید، جذب بودجه های عمرانی، سرکشی مستمر به بیمارستان های دولتی  و… از مهمترین فعالیت های انجام گرفته در زمان خدمتگزاری بنده بوده است و لذا اینکه بگوییم دانشگاه علوم پزشکی دچار روزمرگی بوده است، دور از انصاف است.//خزر

About سردبیر

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …