چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار رحیم‌آباد رودسر: ساخت دومین راه ارتباطی گیلان‌ در رحیم‌آباد

همای گیلان: منصور سعادت‌نژاد با اشاره به وضعیت ساخت سد پلرود، اظهار کرد: در بخش رحیم‌آباد پروژه‌های بزرگ ملی و مهم در حال احداث است.

وی با بیان اینکه سد پلرود یکی از این پروژه‌های ملی و بزرگ در رحیم‌آباد است، افزود: در سفر رئیس جمهور به گیلان ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد پلرود در نظر گرفته شده که سال گذشته ۷۰ میلیارد تومان و امسال نیز ۸۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

بخشدار رحیم‌آباد رودسر اتمام عملیات اجرایی سد پلرود را یکی از خواسته‌های مهم مردم این بخش عنوان کرد و گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری سد رحیم‌آباد آبگیری شود.

وی رحیم‌آباد را وسیع‌ترین بخش‌ها کشور دانست و خاطرنشان کرد: رحیم‌آباد حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد و دومین بخش از نظر وسعت در کشور است.

سعادت‌نژاد پروژه دیگر ملی در بخش رحیم‌آباد را احداث دومین راه ارتباطی گیلان پس از رشت‌ـ‌قزوین عنوان کرد و یادآور شد: محور قزوین‌ـ‌رحیم‌آبادـ‌کلاچای در دست احداث است.

وی احداث پروژه مذکور را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های گیلان در بخش رحیم‌آباد ذکر کرد و متذکر شد:  احداث این پروژه مسیر گیلان به تهران را نزدیک‌تر می‌کند.

بخشدار رحیم‌آباد رودسر با بیان اینکه این بخش در تولید فندق رتبه نخست کشور را دارد، خاطرنشان کرد: ۶۵ درصد فندق کشور در رحیم‌آباد تولید می‌شود.

وی تولید داروهای گیاهی مانند گل گاوزبان، چای، برنج و عسل را از دیگر ویژگی‌های بخش رحیم‌آباد در کشور ذکر کرد و گفت: رحیم‌آباد در تولیدات این محصولات رتبه نخست کشور را دارد.

//فارس

About سردبیر

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …