چاپ مطلب چاپ مطلب

داماش قربانی بی برنامه گی ها: سفر رئیس قوه قضاییه به گیلان برای بررسی مشکلات یک تیم فوتبال کذب است!!

به گزارش خزرآنلاین، انتقادات صریح اخیر عابدینی نسبت به استاندار گیلان و مسایل به وجود آمده پس از آن، هر چند به کناره گیری او از داماش ختم شد اما تلنگری هم برای استاندار گیلان بود تا با حضور در تمرین تیم فوتبال داماش و گفتگو با بازیکنان آن نشان دهد که چندان هم به این تیم بی توجه نیست و قول هایی هم برای حل مشکلات داماش به بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم بدهد.

axe9202

جالب آنکه نجفی برای آنکه نشان دهد توجه ویژه ای به داماش دارد با عنوان اینکه “بنده حتی زمانی که در گیلان نبودم، مسابقات این تیم را پیگیری می‌کردم و امروزه نیز بسیاری از مردم خارج از کشور از بنده شرایط این تیم را می‌پرسند” خبر از کمک مالی به داماش در روزهای آتی داد.

وی با عنوان اینکه بخشی از این مشکلات ناشی از پرونده قضایی است که در جریان قرار دارد،گفته بود:” با دعوتی که از رئیس قوه قضائیه برای سفر به گیلان در اردیبهشت ماه ۹۳ انجام شده است امیدواریم بیشتر بتوانیم مسائل و مشکلات داماش را انتقال دهیم” و بسیاری از طرفداران داماش را به حل مشکلات این تیم در آینده ای نزدیک امیدوار کرده بود.

امروز اما مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه خبر منتشره شده در خصوص سفر قریب ‌الوقوع آیت ا… آملی لاریجانی به استان گیلان را تکذیب کرد.

حسن رحیمی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر سفر رئیس قوه قضاییه به استان گیلان در اردیبهشت ماه ۹۳ و با تاکید بر اینکه «در این خبر متاسفانه از سوی استاندار گیلان طوری القا شده است که گویا سفر رئیس قوه قضاییه به منظور رفع مشکلات یک تیم فوتبال به این استان خواهد بود» گفت: خبر مربوط به دعوت رئیس قوه قضاییه به گیلان برای رسیدگی به مشکلات تیم فوتبال داماش از اساس صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه رسیدگی و رفع مشکلات دادگستری‌ها و سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی را ملاک سفرهای استانی آیت ا… آملی لاریجانی اعلام و تاکید کرد: اولویت در سفرهای آتی، با استانهایی است که در ده سال گذشته رئیس قوه قضاییه سفری به آن استانها نداشته است.

وی حتی از تمامی رسانه‌های جمعی خواست صحت اخبار مربوط به رئیس قوه قضاییه را پیش از انتشار از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه جویا شوند.

حال سوال اینجاست که داماش شهر باران باز هم با تکیه بر وعده های بی شمار مسئولان با بحران های مالی فراوان همچنان دست و پنجه نرم خواهد کرد یا این بار وعده های عالی ترین مقام دولتی در استان خواهد توانست داماش را به روزهای اوج خود برگرداند؟؟/خزر آنلاین

About

Check Also

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در لاهیجان برگزار شد

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در لاهیجان برگزار شد اختصاصی …