چاپ مطلب چاپ مطلب

لاهوتی: شهردار لنگرود کارش را بلد است و عملکرد کحالی مورد تایید و حمایت من است / به فرماندار گفتم در موضوع جذب بستگان شورا ورود کند

همای گیلان: مجموعه اتفاقاتی که هفته گذشته در شهرداری لنگرود رخ داد ، منجر به واکنش هایی مختلفی شد.
درگیری یکی از کارگان شهرداری با شهردار پرده از مسائلی برداشت که تا به امروز نیز ادامه دارد ؛ از واکنش های مختلف مردمی و برخی از مسئولین شهرستان تا مصاحبه جنجالی رضا کحالی ، شهردار لنگرود و طرح موضوعاتی که باید منتظر ماند و دید که در آینده نزدیک چه خواهد شد.

index
در همین خصوص مهرداد لاهوتی ، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی طی گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: شهردار لنگرود مشغول کار و تلاش بوده و مورد اقبال همه مردم است.
نماینده مردم لنگرود تصریح کرد: ما می خواهیم در بین شهرهای استان حرفی برای گفتن داشته باشیم و در این راه ممکن است اتفاقاتی هم رخ دهد ؛ مثلا در یکی از رسانه ها دیده بودم که یک دعوایی در شهر لنگرود را آنچنان بزرگنمایی کرده بودند که بدگمانی را به مهمانان و مسافران این شهر تزریق می کرد.

لاهوتی گفت: در ماجرای درگیری کارگر و شهردار ، بزرگنمایی شده ، چراکه ما خودمان در مجلس با صدای بلند حرف میزنیم و اگر اینطور باشد که باید بگوییم هر روز در مجلس درگیری است.
این نماینده مجلس با دفاع از عملکرد رضا کحالی اظهار داشت: شهردار لنگرود کارش را بلد است و عملکرد وی مورد تایید و حمایت من بوده و انصافا تا به امروز سخت مشغول کار و تلاش است.
نماینده مردم لنگرود در پاسخ به این سوال نیز که نظری درباره جذب بستگان و نزدیکان برخی از اعضای شورای شهر و عضو مستعفی دارید یا خیر اظهار داشت: به فرماندار گفتم در موضوع جذب بستگان شورا قوی ورود کند و این موضوعی نیست که به سادگی از آن عبور کنیم.

گفتنی است که در شهرداری لنگرود نیز ، اعضای شورای شهر طبق یک مصوبه بستگان و نزدیکان خود را وارد بدنه شهرداری کرده اند که این ماجرا با واکنش های مختلفی همراه است.//تابناک

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …