چاپ مطلب چاپ مطلب

هاتف سرپرست آبفار آستانه اشرفیه خبر داد : طرح فاضلاب بهداشتی دهستان کیسم به همراه تصفیه خانه / افتتاح ۹پروژه آب رسانی در هفته دولت در شهرستان

اختصاصی همای گیلان: سرپرست آبفار شهرستان  آستانه اشرفیه به مناسبت روزخبرنگارنشستی با خبرنگاران برگزار کرد.

حسین هاتف در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار گزارشی از عملکرد  و برنامه های این اداره در سال جاری ارائه نمود.

هاتف در این نشست تعداد پروژه های قابل افتتاح  آبفار آستانه اشرفیه در هفته دولت  را ۹ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال که آب رسانی به ۶ روستای امیر هنده بالا و پائین ، تاسنده، تالش محله و گیلده بالا و پائین با سرمایه گذاری بخش خصوصی که بیش از ۲۴۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار میدهد، آبرسانی به مجتمع گردشگری عسگرآباد و پزشکان با ۶۰۰۰ متر و تحت پوشش قرار دادن ۷۰ خانوار، تامین آب آشامیدنی بخشی از روستا چفرگوچان با ۳ کیلومتر لوله گذاری و تحت پوشش قرار گرفتن ۴۵ خانوار و تامین آب آشامیدنی روستایی نواحی پنج گانه ( دهشال،انبارسر و رشونده) با طول ۴۸۰۰ متر لوله گذاری از جمله آنهاست.
حسین هاتف تعداد مشترکین تحت پوشش شبکه آبفار آستانه را ۲۰۴۰۵ مشترک عنوان کرد و خاطر نشان کرد که تمامی درخواست های اعطای کنتر نهایتا ظرف ۴۸ ساعت انجام می شود.
وی با بیان اینکه طرح تعویض لوله های شبکه های فرسوده شهرستان در دستور کار آبفار قرار دارد و طی ۳ سال انجام خواهد شد اضافه نمود: تعویض شبکه داخلی دهستان کیسم به علت فرسوده بودن لوله ها به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان برای سال ۹۵ از برنامه های آبفار شهرستان می باشد.
وی یادآور شد: چیزی بالغ بر هزار کیلومتر شبکه گذاری در شهرستان آستانه وجود دارد که ۱۴ کیلومتر از آن شناسایی شده است.

photo_2016-08-06_17-14-56
سرپرست امور آبفار آستانه اشرفیه همچنین از اجرای طرح فاضلاب بهداشتی دهستان کیسم به همراه تصفیه خانه خبر داد که طرح مطالعاتی آن انجام شده و مقرر شده طی ۲ سال انجام شود.
هاتف افزود: احداث وتکمیل ساختمان آزمایشگاه در مجتمع خوش سیرت با اعتبار ۵۰۰ میلیون در سال ۹۵ از دیگر برنامه های این اداره می باشد.
وی همچنین از طرح تجهیز و تکمیل چاه های فلمن در مجتمع خوش سیرت با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان و باز سازی سیستم فرسوده مجتمع های آب رسانی لفوت،پرکاپشت و امشل خبر داد.
حسین هاتف ضمن بیان اینکه شاخص بهره مندی شهرستان در حوزه آب روستایی با ۸۳/۷ درصد بیش از شاخص کل استان است افزود: شهرستان آستانه اشرفیه تا پایان سال ۹۵ در زمینه آب رسانی به شهرستان سبز معرفی خواهد شد که ۱ درصد به شاخص بهره مندی کل استان افزوده خواهد شد.
سرپرست آبفار آستانه در خصوص اجرای طرح BUT نیز اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح ۸۴ میلیارد ریال بوده و حجم عملیات اجرا شده تاکنون ۶۷ کیلومتر بوده که افزایش شاخص ۹/۵۹ شهرستان را به همراه خواهد داشت.
هاتف با اشاره به اینکه ۱۲ روستا از این طرح بهره مند می شوند و ۷۹۹۰ نفر تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت اضافه کرد: حجم لوله گذاری ۱۰۰ کیلومتر می باشد و در سال حدود ۱/۱۴ میلیون متر مکعب حجم انتقال آب خواهد بود.

در  پایان این نشست با لوح تقدیر و کارت هدیه از خبرنگاران تجلیل بعمل آمد.

photo_2016-08-06_17-04-37 photo_2016-08-06_17-04-46 photo_2016-08-06_17-04-52 photo_2016-08-06_17-04-57 photo_2016-08-06_17-05-21 photo_2016-08-06_17-05-42 photo_2016-08-06_17-06-11

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …