چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس دانشگاه آزاد آستانه اشرفیه: کشت برنج در زمین ۳ هکتاری دانشگاه آزاد برای کسب درآمد/ رونمایی از شورای حفظ و گسترش زبان فارسی گیلان در روز بزرگداشت دکتر معین

اختصاصی همای گیلان: نشست صمیمی رئیس دانشگاه آزاد واحد آستانه اشرفیه با خبرنگاران برگزار شد.

مظاهر زمانی در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار ، خبرنگاران را از فرهیختگان جامعه دانست و افزود: دانستن مقدمه توانستن است و برای رسیدن  به آن نیاز به آگاهی داریم و این آگاهی به توسط بدنه مردمی جامعه  که با قلم خود به بیان نیازها، دردها، مطالبات دینی و ملی پرداخته و  اعتماد مردم را به دست می آورد .

photo_2016-08-10_20-01-57

زمانی با بیان اینکه اعتماد سرمایه ایی است که جامعه خبرنگاری آن را به دست آورده اضافه کرد: بسیاری از معضلات جامعه توسط خبرنگاران به  جامعه منتقل می  شود و مردم نیز به واسطه این اخبار خود را با رویدادها وفق داده و چه بسا مشکلات بسیاری را نیز تحمل میکنند.

رئیس دانشگاه واحد آستانه در  ادامه با اشاره به اینکه این واحد دانشگاهی دارای ۴۱ رشته  که  ۱ رشته در مقطع ارشد و ما بقی مقاطع کارشناسی و کاردانی را شامل  می  شوند اظها داشت: در توسعه دانشگاه آن گونه که در شان آستانه باشد اتفاقی صورت نگرفته و در حدود ۷ ماهی که در اینجا حضور دارم تلاش شده  است تا حد زیادی فضای عمومی و ساختار فیزیکی این دانشگاه تغییر و آماده استفاده  دانشجویان برای شروع ترم جدید قرار گیرد.

وی بازسازی نمازخانه دانشگاه ، تجهیز سالن اجتماعات با ظرفیت ۱۵۰ صندلی،  ایجاد فضای ورزشی در سالن بزرگی که بلا  استفاده بود، ایجاد فضاهایی برای  کسب درآمدهای خارج از  شهریه ایی، انتشار کتاب با موضوع فرمایشات و بیانات رهبر انقلاب  در خصوص زبان  فارسی  از ابتدای انقلاب تاکنون در آینده نزدیک را از جمله اقدامات این دانشگاه در زمان حضور خود عنوان کرد.

مظاهر زمانی همچنین به زمینی که  متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه‌اشرفیه بود اشاره  کرد و افزود:  این زمین سه هکتاری  برا ی احداث ساختمان جدید دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده بود که با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، در سال جاری از این زمین به‌عنوان زمین زراعی برای بهره‌برداری برنج استفاده شد تا به نوعی درآمد زایی صورت گرفته باشد.

زمانی همچنین  از رونمایی  از شورای حفظ و گسترش زبان فارسی گیلان در روز بزرگداشت دکتر معین در آستانه‌اشرفیه خبرداد  و خاطر نشان کرد: این شورا  هرساله از یک خادم زبان فارسی در سطح استان تقدیر خواهد کرد.

در انتها ،  تعدادی از خبرنگاران شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

photo_2016-08-10_20-01-27 photo_2016-08-10_20-01-40 photo_2016-08-10_20-01-44 photo_2016-08-10_20-02-03

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …