چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان: مدیران مشکلات موجود در بخش پدافند غیر عامل گزارش کنند

اختصاصی همای گیلان: مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان در رودسر  گفت:  پدافند غیرعامل یک اصل است و موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مرادی از تمام مدیران خواست تا موضوعات مربوط به پدافند را رصد کرده و مشکلات و موانع موجود را گزارش کنند و این گزارشات مطالبات من از مدیران است تا با شناسایی موانع بتوانیم در کنار هم مشکلات را برطرف نماییم.
در ادامه جانبازی فرماندار رودسر با اشاره به اینکه برنامه ریزی در خصوص پدافند غیرعامل از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود:با توجه به شرایط ویژه ایی که شهرستان،استان،کشور دارد باید به این موارد به صورت خاص نگاه شود.
جانبازی بیان داشت: دستگاه های مختلف گزارش متناسب با اقدامات صورت گرفته در خصوص پدافند غیرعامل را آماده و موارد مرتبط را به مجموعه مرتبط در سازمان و اداره کل خود در قالب کار گروهای ۱۱ گانه ای انعکاس دهند.
جانبازی خاطرنشان کرد:بنده به عنوان فرماندر، این قول را می دهم که تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان به صورت جدی در این خصوص هماهنگ و همراه خواهند بود.
فرماندار رودسر در این جلسه با اشاره به اینکه دنیای امروز به دنبال جنگ و عملیات نظامی نیست افزود : دنیای امروز می خواهد بدون جنگ با عملیات روانی و فضاسازی های مختلف به اهداف خود دست یابد.
وی با بیان این مطلب که کشور باید از تهاجمات نظامی و غیرنظامی ایمن گردد و پدافند غیرعامل نیز یک نوع دفاع غیرنظامی است که باید. با ظرافت خاصی این مسئله را مدیریت کنیم
جانبازی رودسری پدافند غیرعامل را در این جلسه اینگونه معنا کرد :به مجموعه اقداماتی اطلاق می شود که به جنگ افزار نیاز ندارد و از تلفات انسانی جلوگیری می کند
وی اظهار داشت : سه عامل تهدید، آسیب پذیری و زیرساخت ها باید در برنامه قرار گیرد و تقریبا آحاد جامعه باید با این مسایل آشنا باشند
فرماندار رودسر تاکید کرد : تمامی دستگاهها باید به صورت جدی وارد شوند تا به اهداف خود دست یابیم.
جانبازی در پایان ابرازامیدواری کرد با رهبری رهبر فرزانه انقلاب مقام معظم رهبری و تدابیری که از سوی دولت تدبیر و امید. صورت می گیرد به اهداف خود در شهرستان دست یابیم.

 

photo_2016-08-22_15-07-33 photo_2016-08-22_15-07-37 photo_2016-08-22_15-07-39

About سردبیر

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …