چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر: افتتاح ۱۶۳ پروژه در هفته دولت / ایجاد ۶۲۲ فرصت شغلی در رودسر

اختصاصی همای گیلان:  جانبازی فرماندار رودسر ضمن تبریک هفته دولت افزود: برنامه ریزی ها و اعتبارات خوبی که پیش بینی شده  امیدوارم ، بیشتر کار کرده و این تلاش ها به صورت مستمر ادامه یابد.

وی اضافه کرد:اعتبارات استانی محدود است و در این زمینه نیاز داریم مجموعه مدیریتی شهرستان با هماهنگی مدیران کل به گونه ایی برنامه ریزی کنند تا بتوانند اعتبارات را دریافت کنند.

فرماندار رودسر خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی است که از آن استفاده کنید و زحمات و تلاش هایی که صورت گرفته را به جامعه منتقل کنیم.

جانبازی خطاب  به مدیران بیان داشت: تلاش های دولت مردان را در همه سطوح منتقل کنید،سیاست خارجی و تلاش های صورت گرفته در عرصه داخلی که با تدبیر،تعقل و رفتاری صادقانه انجام گرفته را باید منعکس کنیم.

وی با اشاره به موفقیت در حوزه خارجه اظهارداشت:این موفقیت به اجرای برجام منجر شد و تیم مذاکره کننده با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر ارزشمند ریاست محترم جمهوری توانستند با اجرای برجام مزیت های بسیاری را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان بیاورند و وظیفه ماست که این موفقیت ها را برای جامعه تعین کنیم.

photo_2016-08-22_15-41-03

جانبازی همچنین عادی سازی روابط با دنیا را نیاز جامعه بود و یکی از موفقیت های برجام دانست.

 فرماندار رودسرگفت:ملت ایران هیچ گاه با کشوری قصد جنگ نداشته و ندارد،اما این به آن معنا نیست که در بخش دفاعی مجهز نباشیم و اقتصاد مقاومتی نیز بخشی از آن است.

نماینده عالی دولت در شهرستان  خاطرنشان کرد: انظباط مالی،ثبات اقتصادی،عدم نوسان بازار و کنترل تورم در این دولت اتفاق افتاده است و دولت مورد تایید مقام معظم رهبری است و بارها از دولت حمایت کردند.

وی اظهار داشت: در حوزه سیاسی جزو شهرستان هایی هستیم که فعالیت های احزاب به گونه ایی  مطلوب انجام می گیرد و بحمدالله فضای باز سیاسی در شهرستان وجود دارد و من از همین فرصت استفاده کرده اعلام میکنم تمامی احزابی که دارای مجوز  هستند می توانند در شهرستان به فعالیت بپردازند .

جانبازی بیان نمود:تمامی احزاب مورد حمایت ما هستند و ما باید از توان افراد مختلف برای توسعه و رشد اقتصادی،سیاسی و اجتماعی شهرستان استفاده نماییم.

جانبازی روسری اذعان کرد: در بخش امنیتی با زحماتی که دستگاه امنیتی،قضایی و اعضای تامین شهرستان متحمل می شوند مشکلی وجود ندارد و بیش از ۱ میلیون مسافر در سال به این شهرستان وارد می شوند که خوشبختانه تاکنون مشکل امنیتی گزارش نشده و این میسر نمی شد جز تلاش همه مسئولین مربوط در این حوزه.

فرماندار رودسر بیان داشت:همه ما باید تلاش کنیم تا سرمایه های اجتماعی و مشارکت را در سطح شهرستان افزایش دهیم تا مدیریت پویا و با برنامه در شهرستان داشته باشیم.

جانبازی گفت:تمام برنامه ها و اهداف ما رسیدن به شاخص ها و متوسط عملکرد استانی و کشوری است و خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته به این مهم رسیدیم و در بسیاری از موارد عملکرد دستگاه ها را و گزارش هایی که ارائه می شود این مهم مشهود است و بعضا در بعضی از موارد از شاخص های استانی و کشور نیز بالاتر هستیم.

وی اضافه کرد: نرخ بیکاری در سال ۹۲ ، ۱۵/۶ درصد بوده و برحسب گزارش مرکز آمار در بیش از ۱۰سال گذشته به ۱۱درصد کاهش یافته و امروز خوشبختانه فضای کسب و کار در شرایط خوبی به سر می برد.

فرماندار رودسر خاطرنشان کرد: توسعه کشور جز با همت و تلاش صادقانه میسر نخواهد  شد و پرهیز از دروغ و ترویج فرهنگ نو دوستی همواره مدنظر ماست ودر این زمینه به خود می بالیم که در خدمت مردم هستیم.

فرماندار رودسر در ادامه افزود: ۱۶۳ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان و ایجاد فرصت شغلی برای ۶۲۲نفر در هفته دولت در شهرستان رودسر افتتاح خواهد شد.

جانبازی اضافه کرد: بخش مرکزی ۷۷پروژه با اعتبار ۱۷میلیارد تومان، بخش کلاچای ۳۴پروژه با اعتبار ۶میلیارد تومان،  بخش چابکسر ۳۰پروژه با اعتبار ۲میلیارد۸۰۰میلیون  تومان و  در بخش رحیم آباد ۲۰پروژه با بیش از ۲۸۰۰میلیارد تومان اعتبار را به خود اختصاص داده اند.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه در یکی از روزهای هفته دولت با حضور استاندار بخشicu بیمارستان شهید انصاری و مرکز بهداشتی درمانی کلاچای با اعتبار ۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید افزو: تامین آب روستایی نواحی رودسر با اعتبار بیش از ۳میلیارد و۱۰۰میلیون تومان ، افتتاح آسفالت راه روستایی با بیش  از ۴میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار،افتتاح آسفالت خیابان مسکن مهر با اعتبار بیش از ۳میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان،احداث ساختمان تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی رودسر که بیش از ۲میلیارد هزینه داشته و طرح تجهیز و نوسازی اراضی که ۵۶۰ میلیون تومان اعتبار صرف آن  شده است از جمله پروژه های شهرستان روسر می باشد که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

photo_2016-08-22_15-40-56 photo_2016-08-22_15-40-59 photo_2016-08-22_15-41-01

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …