چاپ مطلب چاپ مطلب

زوج موفقی که بعنوان کارمندان نمونه در رودسر معرفی شدند

اختصاصی همای گیلان: در همایش تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان رودسر ، زوج موفق و نمونه ای از دو اداره مختلف بصورت جداگانه تجلیل شدند .
به گزارش همای گیلان ؛صبح روز پنجشنبه اختتامیه پروژه های هفته دولت شهرستان رودسر در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار شد که در این مراسم یک زوج موفق از ادارات آب روستایی و ثبت اسناد شهرستان رودسر به عنوان کارمندان نمونه انتخاب و توسط فرماندار شهرستان رودسر تجلیل شدند .

photo_2016-08-30_09-48-38
گفتنی است ؛ سهیل بابایی دارای کارشناسی رشته حسابداری و دانشجوی کاردانی رشته عمران از اداره آب روستایی و همچنین صدیقه حسین پور دارای کارشناسی ارشد رشته فقه و حقوق از اداره ثبت اسناد شهرستان رودسر به عنوان کارمندان با سایقه و نمونه انتخاب شدند
در پایان مراسم تجلیل از کارمندان نمونه این زوج موفق و نمونه در قاب دوربین سایت خبری همای گیلان قرار گرفتند و با شادمانی به یکدیگر تبریک می گفتند .
به گزارش خبرنگار همای گیلان ،این زوج نمونه دارای یک فرزند دختر هستند و با توجه به صحبت هایشان از زندگی خود راضی هستند و به عملکرد خود در زندگی مشترک نمره بسیار خوب می دهند .
به هنگام معرفی این زوج موفق سالن با تشویق گرم و بسیار باشکوهی روبرو بود که این مسئله را در رضایتمندی افراد از این دو کارمند نمونه شاهد شدیم
در هنگام تصویربرداری از این زوج موفق سهیل بابایی با ذوق و شوق خاصی در کنار همسرش صدیق حسین پور قرار می گیرد که برق چشمانش نشان از افتخار خاص و ارزشمندی بود که غیرقابل توصیف بود .
سایت خبری همای گیلان برای این کارمندان موفق آرزوی توفیق و پیشرفت درجات عالیه را دارد .

About سردبیر

Check Also

معاون وزیر نفت در امور گاز: سهم گاز طبیعی در سبد انرژی کشور ۷۰ درصد است/ سهم ۸۳ درصدی نیروگاه‌ها از گازرسانی در ایران

معاون وزیر نفت در امور گاز:   سهم گاز طبیعی در سبد انرژی کشور ۷۰ …