چاپ مطلب چاپ مطلب

برپایی نمایشگاه خیریه در هفته وقف در لاهیجان

همای گیلان:مراسم اختتامیه طرح نشاط معنوی دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل روز چهارشنبه در جوار بقعه متبرکه میرشمس الدین لاهیجان برگزار شد

محمدرضا قربانی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار لاهیجان در ابتدای این مراسم ضمن تشکر از سازمان اوقاف و امور خیریه و ریاست اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان بخاطر فعالبت های شبانه روزیشان گفت: اوقاف با زیرکی و برنامه‌ریزی دقیق نشاط و معنویت را به هم پیوند زده که این دو مقوله از هم جدا نیستند.

در ادامه حجت السلام مهدی بازدار ضمن تشکر از قربانی و روسای سپاه پاسداران دو شهرستان گزارشی از اجرای این طرح که در قالب ۶۰ کلاس در جوار امامزادگان دو شهرستان برگزار شد بیان کرد و افزود: نمایشگاهی در هفته وقف برای ارائه و فروش آثار کلاس های خیاطی، گلدوزی و … برگزار خواهد شد که درآمد حاصل از آن خرج امور خیریه می شود.

در پایان این مراسم از ۱۵۰ نفر از برگزیدگان که از رده سنی ۱۲ تا ۲۵ سال بودند در بخش های حفظ، ترتیل، قرائت، خیاطی و نقاشی با اهدای جوایز تجلیل شد .

//بامردم

About سردبیر

Check Also

گزارش عملکرد تصویری شهرداری رودسر در یک هفته اخیر با پیگیری های مستمر جناب مهندس صفائی شهردار و تلاش پرسنل شهرداری رودسر

گزارش عملکرد تصویری شهرداری رودسر در یک هفته اخیر با پیگیری های مستمر جناب مهندس …