چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار املش درهفته دولت خبر داد : عملیات تثبیت بستر و روسازی محور دهستانهای سمام و کجید آغاز شد

اختصاصی همای گیلان: ایشان ضمن برشمردن نقش و جایگاه راه های روستایی در تمشیت و تسهیل امور روستاییان گفت : راه روستایی محور توسعه و از بنیادی ترین مراحل رشد و بالندگی جایگاه روستاها میباشد.
ایشان همچنین با یادآوری نقش راه روستایی در توسعه خاطرنشان کردند : دولت تدبیر وامید در جهت رفع موانع و مشکلات روستاییان عزیز اقدام عملی و قابل قبولی داشته است.

photo_2016-09-03_14-05-00
محمودی با بیان اینکه عملیات تثبیت بستر و روسازی محور راه روستایی دهستان های سمام و کجید در فاز اول از گرماور به سیاه خلک بطول ۱۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۴/۱۸۰/۰۰۰/۰۰۰ م ت ( چهارده میلیاردو یکصدو هشتادمیلیون تومان ) انجام میشود.
وی افزود : این پروژه قرارداد آن در آذر ماه سال گذشته منعقد گردیده و همچنین عملیات تجهیز کارگاه توسط پیمانکار مذکور در دیماه سال قبل انجام شده بود اما بدلیل عدم تأمین سیمان توسط کارخانه سبز دیلمان عملیات اجرایی آن متوقف شد.
اما بلطف همت و اقدام عملی دولت تدبیروامید در رسیدگی به روستاها خصوصا” راه های روستایی، این خبر خوش در هفته دولت سال جاری به مردم منطقه داده شد که هم اکنون پیمانکار در حال انجام عملیات پروژه مذکور میباشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان یادآور شد این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیاردویکصدو هشتاد میلیون تومان آغاز شده است.

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …