چاپ مطلب چاپ مطلب

اظهارات و کنایه هاى جدید احمدی‌نژاد: برخی خود را مالک انقلاب می‌دانند و می‌خواهند کشور را یکجا بفروشند

همای گیلان: با تمام قوا همچنان به فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد. حتی پالس‌های رد صلاحیت هم او را از ادامه دادن منصرف نکرده است. از سخنرانی در مساجد و در جمع مردم که بدون درخواست مجوز از وزارت کشور و مراجع ذی ربط صورت می‌گیرد تا دیدار با اقشار و اصناف مختلف، همه جزو برنامه‌های این روزهای محمود احمدی‌نژاد است، برنامه‌هایی که به باور بسیاری شکی در انتخاباتی بودن آنها نیست.

این‌بار رییس دولت‌های نهم و دهم با فرهنگیان دیدار داشت. اگرچه در این اواخر و در سخنرانی‌هایی که در شهرهای مختلف داشت با گوشه و کنایه دولت و منتقدانش را نشانه گرفته بود اما به نظر می‌رسد برای او این کنایه‌های ویژه سخنرانی‌ها در جمع مردم عادی است و در دیدارهایی که با قشرهای مختلف دارد بر مسائل دیگری تاکید دارد.

احمدی‌نژاد در این دیدار صحبت‌هایش را پیرامون انقلاب تنظیم کرده بود و البته انتقادهای تندی هم نسبت به افرادی که ادعای انقلابی بودن دارند را مطرح کرد و گفت: بعضی افراد که خود را مالک انقلاب می‌دانند و در ۳۷ سال گذشته، خودشان، فرزندان، فامیل، دوستان و حزب شان هر کاری خواسته‌اند، انجام داده‌اند و اکنون خود را معرف و نماینده انقلاب وانمود می‌سازند و می‌خواهند به نام انقلاب، کل مملکت را یکجا بفروشند و اگر بقیه مردم به او گفتند که بالای چشمت ابروست، ضد انقلاب خطاب می‌شوند اما من تاکید می‌کنم که اسلام و انقلابی که این افراد معرفی می‌کنند و نماد آن هستند، نمی‌تواند مورد قبول ملت ایران قرار گیرد.

احمدی‌نژاد طی سخنانی در گردهمایی فرهنگیان کشور، هدف انقلاب اسلامی را نجات همه انسان‌ها از استکبار، زورگویی، تحمیل، خودخواهی، برتری طلبی، تعصبات نژادی، قومی و قبیله‌ای و حاکم کردن عدالت و انسانیت دانست و تاکید کرد: انقلاب آمد تا یک جهان انسانی را پایه‌ریزی کند و این امر نیز مستلزم اهتمام ویژه معلمان، فرهنگیان و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت به نهادینه کردن اخلاق و ارزش‌های انسانی و پرورش انسان‌های جهانی است. رییس دولت‌های نهم و دهم، شناخت صحیح از مقصد را برای برنامه‌ریزی صحیح، تحقق پیشرفت واقعی و حرکت رو به جلو، ضروری خواند و گفت: هرگونه پیشرفتی در گرو آگاهی کامل از جایگاهی است که می‌خواهیم به آن برسیم. اگر آرمان‌ها و اهداف معلوم نباشد، معیاری برای سنجش برنامه‌ها نیز وجود نخواهد داشت.
برخی خود را مالک انقلاب می‌دانند و می‌خواهند کشور را یکجا بفروشند
انتقاد از وجود فقر و فاصله‌های طبقاتی تبدیل به ترجیع‌بند سخنرانی‌های احمدی‌نژاد شده است. او در حالی علیه وجود فاصله طبقاتی در جامعه سخن می‌گوید که به باور بسیاری در دوره هشت ساله پاستور نشینی او فاصله طبقاتی در جامعه ایران رشد زیادی داشته است. وی با تشریح حقیقت انقلاب، گفت: انقلاب آمد تا انسان‌ها را بالا بکشد، فقر و فاصله طبقاتی نباشد، کسی له نشود و احساس حقارت و خفقان نکند اما بعضی افراد که خود را مالک انقلاب می‌دانند و در ۳۷ سال گذشته، خودشان، فرزندان، فامیل، دوستان و حزب‌شان هر کاری خواسته‌اند، انجام داده‌اند و اکنون خود را معرف و نماینده انقلاب وانمود می‌سازند و می‌خواهند به نام انقلاب، کل مملکت را یکجا بفروشند و اگر بقیه مردم به او گفتند که بالای چشمت ابروست، ضد انقلاب خطاب می‌شوند اما من تاکید می‌کنم که اسلام و انقلابی که این افراد معرفی می‌کنند و نماد آن هستند، نمی‌تواند مورد قبول ملت ایران قرار گیرد. رییس دولت‌های نهم و دهم هدف از بازخوانی مبانی انقلاب و آرمان‌های امام را شناخت حقیقت انقلاب دانست و گفت: آیا می‌شود به کسی که مدعی انقلابی بودن است، فرصت خدمت بدهند و او جز به خودش و انباشته کردن جیبش، فکر نکند؟ چنین فردی نه فقط انقلابی نیست بلکه بالاترین ضد انقلاب است.// گیل خبر

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …