چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم تجلیل از ۴۰۰ بازنشسته تیپ مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود 

 همای گیلان: به گزارش از روابط عمومی تیپ مخصوص میرزا کوچک خان:به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۴۰۰ بازنشسته جهاد و شهادت تجلیل به عمل آمد.
سردار مصطفی پور فرمانده تیپ مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود ضمن خیرمقدم گویی خدمت مهمانان گفت :شما بازنشستگان افتخار بزرگی برای تیپ هستید.
در این مراسم حجت الاسلام معتمد مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان گفت:دشمنان ایران با هدف براندازی انقلاب به واسطه عراق ،به انقلابی که با خون شهیدان آبیاری و با رهبری امام خمینی (ره ) استوار شده بود، مورد هدف قرار دادند و در وهله اول با ترور نیروهای ارزشی و انقلابی و جنگ در مرزهای ایران ، جنگ نابرابری را علیه انقلاب ایران آغاز نمودند .
حجت الاسلام معتمد افزود: در روزهایی که ملت ما به فکر جنگ نبوده و هنوز نوپا بود،جنگی نابرابر را از زمین و آسمان و هوا بر کشور ما تحمیل نموده که خدا را شاکریم با توکل بر خدا و رهبری هوشمندانه امام راحل توانستیم از این امتحان الهی سربلند بیرون آمده و حتی یک وجب از خاک خود را به دشمنان ندهیم.
در این مراسم از ۱۰ نفر از بازنشستگان که بیشترین حضور در جبهه جنگ و درصد جانبازی داستند تجلیل به عمل آمد.
unnamed-1 unnamed-2 unnamed-3 unnamed
14380610577

About سردبیر

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …