چاپ مطلب چاپ مطلب

بیش از چهار هزار و ۴۰۰ نفر مسافر از طریق خطوط هوایی وارد گیلان شدند

همای گیلان:مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت از ورود چهار هزار و ۴۳۵ نفر مسافر به استان از طریق خطوط هوایی از ۲۵ اسفند تا دوم فروردین ماه جاری خبر داد.

81097098-5584551

ˈفتاح رضوانیˈ بیشترین آمار مسافران ورود یافته به گیلان را ۸۰۰ نفر در ۲۷ اسفندماه عنوان و اضافه کرد: از تعداد مسافران ورود یافته به گیلان طی یک هفته گذشته، سه هزار و ۶۰۳ نفر مربوط به پروازهای داخلی و ۸۳۲ نفر مربوط به پروازهای خارجی بوده اند.

وی اظهار کرد: همچنین طی مدت یاد شده، ۸۲ سورتی پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه رشت انجام شده که ۴۱ سورتی پرواز ورودی و ۴۱ سورتی پرواز نیز خروجی بوده است.

رضوانی افزود: از این تعداد سورتی پرواز انجام شده در فرودگاه گیلان ، ۳۷ سورتی پرواز داخلی به صورت رفت و برگشت و چهار پرواز خارجی (رفت و برگشت) انجام شده است.

وی با بیان این که طی یک هفته گذشته چهار هزار و ۲۷۰ نفر مسافر نیز از رشت خارج شدند، تصریح کرد: از این تعداد افراد ، سه هزار و ۱۴۸ نفر مربوط به پروازهای داخلی بوده اند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در ادامه با اشاره به پروازهای فوق العاده در این فرودگاه یادآور شد: برای متقاضیان پروازهای هوایی ، پروازهای فوق العاده داخلی به شهرهای تهران، مشهد، شیراز، کیش، بندرعباس، عسلویه، اهواز و اصفهان و پروازهای خارجی به جده، مدینه و اسپارتای ترکیه راه اندازی شده است.

وی گفت: با احتساب پروازهای فوق العاده ، ۸۶ سورتی پرواز در هفته در ایام نوروز انجام می شود./ایرنا

About

Check Also

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است   به گزارش همای خبر و …