چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار آستانه اشرفیه خبر داد: بهره برداری از ۴۱ پروژه با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر

اختصاصی همای گیلان:  نشست خبری فرماندار آستانه اشرفیه به مناسبت دهه فجر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
رحیم حیدری در ابتدا با اشاره به حادثه پلاسکو این حادثه و شهادت تعدادی از آتش نشانان کشور را تسلیت گفت.
حیدری در ادامه افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی ایجاد شد که کشور نیازمند حضور مردم در صحنه بود که یکی از مشکلات نظام شاهنشاهی هم بی توجهی به مردم و نادیده گرفتن نقش آنها بود.
وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم در عرصه های مختلف ایفای نقش کردند و حتی امروز هم که توطئه های بسیاری علیه کشور اجرا می شود مردم همچنان پشتیبان انقلاب و دولت هستند.
فرماندار آستانه اشرفیه بیان داشت: متاسفانه استکبار جهانی ، فشار های بسیاری را بر علیه انقلاب اسلامی تحمیل کرد که دولت تدبیر و امید با سیاست متفکرانه و درایت و راهنمایی های رهبر انقلاب توانست حق ملت ایران را اثبات و تحریم های نادرستی که علیه کشور اعمال شد را از میان بر دارند.
حیدری در خصوص پروژه های دهه فجر گفت: تعداد ۴۱ پروژه با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که برای ۴۰۰ نفر نفر به صورت موقت و ۵۴ نفر به صورت دائم اشتغال زایی شده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان ، افتتاح پروژه های شرکت مخابرات، تحویل واحدهای مسکونی مددجویی،  پروژه های اداره راه و شهرسازی ، برق ، افتتاح واحدهای تولیدی و خدماتی  را از جمله پروژه هایی عنوان کرد که در دهه فجر ۹۵ در آستانه اشرفیه به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین با اشاره به اینکه در بخش گازرسانی به شهر سبز تبدیل شده ایم و در آب روستایی نیز به زودی به شهر سبز تبدیل خواهیم شد اضافه کرد: هدف ما این است که در دوره های آتی ، خدمات بیشتر و گسترده تری به مردم ارائه دهیم و در بخش هایی که به طور ۱۰۰ درصد موفق نبودیم نیز دست یابیم.

۰

About سردبیر

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …