چاپ مطلب چاپ مطلب

در دیدار با امام جمعه رودسر مطرح شد:افتتاح ۱۸۳پروژه با اعتباری بالغ بر۷۰ میلیارددر این دهه مبارک فجر

برنامه ها و مراسم بزرگداشت دهه‌ی مبارک فجر سال ۱۳۹۵ در شهرستان رودسر همانند سال های گذشته با برگزاری مراسم دیدار با امام جمعه و نماینده معزز ولی فقیه در شهرستان رودسر آغاز گردید .


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر ؛ امیر جانبازی رودسری در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن دهه‌ی مبارک فجر از افتتاح ۱۸۳پروژه در این دهه خبر داد و افزود : اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان است و شهرستان رودسر هم به لحاظ تعداد پروژه ها و هم میزان اعتبار در سطح استان خوش درخشیده است .
جانبازی ادامه داد : مهمترین مزیت پروژه های آماده افتتاح در دهه‌ی مبارک فجر ، آمار مناسب تولید اشتغال این پروژه ها می باشد . وی افزود ؛ در مجموع این پروژه ها ۵۵۱ نفر اشتغال ایجاد کرده است که این میزان شامل ۳۱ شغل دائم و ۵۲۰ شغل موقت می باشد .
جانبازی بیان داشت : با برنامه ریزی و اقداماتی که مسئولین در راستای مراسم دهه‌ی فجر انجام داده اند ما شاهد برگزاری مراسم و پروژه ها ی خوبی در سطح شهرستان خواهیم بود.
فرماندار رودسر در ادامه ی این دیدار تصریح کرد : مهمترین ویژگی برنامه ها ، مراسم و پروژه های افتتاحی در دهه‌ی مبارک فجر براساس نیاز منطقه و مردمی بودن این برنامه ها است بنابراین باید بگونه ای برنامه ریزی شود که مردم در این برنامه ها ، به ویژه مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی حضوری پر شور داشته باشند زیرا این پروژه ها بر اساس نیاز مردم و منطقه به بهره برداری می رسد .
وی در بیان دیگر ویژگی پروژه های آماده افتتاح دهه‌ی مبارک فجر به دستور رئیس محترم جمهور در خصوص تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده اشاره نمود و گفت : سعی بر این بوده که پروژه های دهه‌ی مبارک فجر امسال در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی تعریف گردد . به عنوان مثال می توان به مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در بخش رحیم اباد اشاره نمود که این پروژه در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در شهرستان انشاءا… با حضور استاندار محترم گیلان به بهره برداری خواهد رسید .
جانبازی در ادامه سخنان خود سومین ویژگی پروژه های آماده افتتاح دهه‌ی مبارک فجر را رعایت موازین زیست محیطی عنوان نمود و گفت : مهمترین شرط اجرای پروژه ها در دولت تدبیر امید رعایت موازین زیست محیطی می باشد .
وی در پایان از زحمات همه مسئولین و ائمه محترم جمعه تقدیر و تشکر نمود و تصریح کرد : همه باید دست به دست هم دهیم و با تمام توان تلاش نمائیم تا این روند روبه رشد توسعه شهرستان همچنان ادامه داشته باشد .

باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …