چاپ مطلب چاپ مطلب

مرگ تلخ ۲جوان در چاه

همای گیلان: سید ایوب موسوی بیان کرد: با توجه به اینکه روستاهای بخش شیرین سو فاقد شبکه فاضلاب است در بیشتر منازل چاه جذبی وجود دارد.

وی اظهار کرد: اهالی روستا به منظور اینکه کمتر برای تخلیه چاه جذبی اقدام کنند در اقدامی غیراصولی چاه جدید در مجاور چاه قبلی حفر کرده و با حفر شکافی این ۲ را به یکدیگر وصل می کنند.
وی در تشریح چگونگی بروز این واقعه ناگوار گفت: پسر جوان یک خانواده اقدام به حفر چاه جذبی جدید در داخل حیاط خانه کرده و ۲ تن از دوستان در بالای چاه اقدام به بالا کشیدن خاک می کردند.
بخشدار شیرین سو اضافه کرد: ناگهان دیوار بین ۲ چاه تخریب شده و فاضلاب به درون چاه جدید وارد می شود و فرد درون چاه به علت گاز ناشی از فاضلاب خفه می شود.
موسوی بیان کرد: یکی از دوستان برای نجات وی وارد چاه شده ولی او نیز به علت گاز ناشی از فاضلاب جان خود را از دست می دهد.
وی اظهار کرد: دیگر دوست وی نیز برای نجات این ۲ نفر وارد عمل شده که وی هم در آستانه مرگ بوده که با حضور و کمک اهالی نجات می یابد.
به گزارش ایرنا وی تاکید کرد: مهمترین علت بروز این حادثه بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام حفر چاه بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر کبودراهنگ نیز گفت: ساعت ۱۶ روز گذشته خبر ریزش آوار دیوار چاه جذبی و گیر افتادن ۲ جوان زیر این آوار به هلال احمر اطلاع رسانی شد.
جبار طهماسبی افزود: تیم های امدادی پس از حضور در محل دریافتند که ۲ جوان ۲۳ و ۲۵ ساله درون چاه جذبی جان خود را از دست دادند و نفر سوم با کمک اهالی خارج شده است.
وی بیان کرد: پس از انجام کارهای امدادی فرد نجات یافته به درمانگاه شیرین سو و سپس به بیمارستان امام رضا (ع)کبودراهنگ منتقل شد.
بخش شیرین سو با ۲۷ هزار جمعیت، ۲۶ روستا و یک شهر در۴۰ کیلومتری شمال کبودراهنگ قرار گرفته است.

/ایرنا

با کانال تلگرام همای گیلان همراه باشید

About سردبیر

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …