چاپ مطلب چاپ مطلب

۲۳ پروژه عمرانی آستانه‌اشرفیه در دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار آستانه‌اشرفیه از افتتاح ۲۳ پروژه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

 

به گزارش همای گیلان به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، علی باباخانی بعد از ظهر امروز در نشست فرمانداری این شهرستان نقش مردم در مشارکت جشن‌های انقلاب را بسیار موثر دانست.

وی اظهار کرد: با توجه به نگاه ویژه‌ای که دنیا و آزادگان جهان نسبت به انقلاب اسلامی ایران دارند بزرگداشت دهه فجر انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار آستانه‌اشرفیه، حضور مردم در خلق حماسه سیاسی و راهپیمایی‌های گسترده به‌ویژه در ۲۲ بهمن را نشان‌دهنده پاسداری از انقلاب اسلامی ذکر کرد.

وی تصریح کرد: مشارکت مردم در برنامه‌های دهه فجر می‌تواند در پویایی انقلاب و حفظ آرمان‌های امام (ره) و پاسداری از آرمان‌های شهدای دارای اهمیت خاص باشد.

باباخانی درباره پروژه‌های قابل افتتاح آستانه‌اشرفیه در دهه فجر خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی در صورت آماده شدن از طرف اداره‌ها و نهادها تا دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی بهره‌برداری از یک مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتبار ملی ۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال را از جمله پروژه‌های دهه فجر اعلام کرد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه احداث دو پمپاژ آب در روستاهای «دستک» و «امیرهنده» با اعتبار ملی ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال را از دیگر پروژه‌ها برشمرد.

وی افزود: گازرسانی به دو روستای بزرگ «شیرکوه چهارده» و «دستک» با هزینه اجرایی ۱۴ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال از پروژه‌هایی است که در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بابایی یادآور شد: عملیات احداث و اصلاح شبکه‌های فشار ضعیف و قوی با اعتبار ۴ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال، تامین آب آشامیدنی مجتمع چهارده با ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و احداث مسکن مددجویان با اعتبار ۷۲۰ میلیون ریال افتتاح می‌شوند.

وی افتتاح چند پروژه شهری دیگر به ارزش ۱۷ میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های دهه فجر امسال در آستانه‌اشرفیه عنوان کرد

About

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …