چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده انتظامی رودسر خبر داد دستگیری ۱۷ سارق حرفه‌ای در رودسر

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری ۱۷ سارق حرفه‌ای این شهرستان با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر دادند.

به گزارش همای گیلان به نقل از خبرگزاری تسنیم از رودسر، شعبان پایمرد عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان امنیت عمومی، که با هدف تامین نظم و امنیت عمومی و ارتقای احساس امنیت شهروندان به مدت ۱۰ روز اجرا شد توانستند ۱۶ سارق حرفه‌ای را دستگیر کنند.

وی افزود: سارقان در تحقیقات انجام شده به ۱۳ فقره سرقت مغازه، یک‌فقره سرقت مطب ترک اعتیاد، یک فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره، چند فقره سرقت منزل در سطح شهرهای رودسر، کلاچای و چابکسر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: در این طرح انواع سیم برق و کابل تلفن، لب تاب، وجه نقد، لاستیک خودروهای سنگین، باطری خودرو و همچنین انواع وسایل برقی ساختمان نیمه‌کاره کشف و ضبط گردید که تلاش در راستای شناسایی مالکان آنها در دستور کار است.

پایمرد به توقیف تعداد ۷۰ دستگاه موتور سیکلت در این طرح اشاره و تصریح کرد: با تلاش مامورین تعداد ۲۱ نفر مشمول غایب دستگیر و تحویل معاونت وظیفه عمومی شدند.

وی با تاکید بر استمرار اجرای طرح، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تحرک مجرمانه، اخبار را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

پایمرد افزود: در یک ماهه گذشته و در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی این شهرستان در تلاش شبانه روزی در محور اصلی ایست و بازرسی چابکسر و با توقیف سه دستگاه خودرو سمند، بی ام و پراید موفق به کشف ۲۶ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک شدند.

وی از دستگیری ۳ نفر در این رابطه خبر داد و تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه کشفیات صورت گرفته برای سیر مراحل قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شده، که پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی می‌شوند.

فرمانده انتظامی رودسر از اهتمام جدی پلیس این شهرستان در مبارزه با سودگران مرگ خبر داد و از مردم خواست با مراقبت از فرزندان خود از افتادن آنها در دام سودگران جلوگیری و همیار خوب پلیس در این مبارزه باشند.

About

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …