چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار آستانه‌اشرفیه: خبرنگاران بازوان قدرتمند مسئولین هستند/ از عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه رضایت دارم+تصاویر

فرماندار آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه از عمکرد و روحیه خبرنگاران رضایت دارد گفت: خبرنگاران از سختکوشان جامعه و بازوان قدرتمند مسئولین هستند.

همای گیلان: رحیم حیدری خبرنگاران را سختکوشان جامعه امروز برشمرد و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از بازوان قدرتمند مسئولان و متولیان امر هستند.

وی با بیان اینکه خدمت خالصانه مورد توجه همه ی خبرنگاران است، افزود: خبرنگار صادقانه مسائل و مشکلات مردم را به مسئولین اعلام می کنند که بسیار جای تقدیر دارد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه از گزاش‌دهی به موقع و به جای خبرنگاران از اقدامات مسئولان تقدیر کرد و گفت: عملکرد و خدمات که از سوی مسئولین برای مردم انجام شده توسط خبرنگاران اعلام می‌شود که این گزارش‌دهی آنها عبادت است و جای تجلیل دارد.

مقام عالی دولت در شهرستان آستانه‌اشرفیه تکیه زدن خبرنگاران به اصحاب اندیشه و دین را ملاک مفید خواند عملکردشان توصیف کرد و افزود: مجموعه خبرنگاری ابزاری به نام دین دارد که بر تمام سختی ها چیره می شوند و صادقانه با نگارش اخبار، مسائل و اتفاقات در راستای اطلاع‌رسانی و نظارت اقدام می کنند.

حیدری با اذعان به اینکه بسیار از روحیه و عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه رضایت دارم، خاطرنشان کرد: اگر همه ی ما تلاش کنیم کشور خودمان را آباد می‌کنیم و اگر خدای نکرده تلاش‌های ما ویرانگر باشد در راستای ویرانی مملکت خود گام برداشته‌ایم.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با اعلام اینکه هیچ کدام از ملت ایران از جمله قشر فرهیخته خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهان ویرانی مملکت خود نیستند، تصریح کرد: تا جایی که من از خبرنگاران سراغ دارم خدمت خالصانه و اقدام متواظعانه در راستای خدمت به مردم بوده و همیشه تلاش هایشان برای مسئولین و مردم حائز اهمیت و تقدیر است./آستان خبر

با کانال همای خبر همراه شوید

 

About عطیه نصرتی

Check Also

توقیف موتور سیکلت ۳۰۰ سی‌سی قاچاق در رودسر

توقیف موتور سیکلت ۳۰۰ سی‌سی قاچاق در رودسر فرمانده انتظامی رودسر از کشف یک دستگاه …