چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار بندر کیاشهر: نقد سازنده سبب سازندگی جامعه است | آینده بسیار روشنی را برای بندر کیاشهر رقم خواهیم زد

بخشدار بندر کیاشهر گفت: نقد سازنده سبب سازندگی جامعه است و باعث سرعت بخشی به امور و خدمت بهتر می شود، در مقابل اگر نقد تخریبی باشد و یا همراه با مسائل شخصی باشد هم به جامعه آسیب وارد می کند

همای گیلان: حجت حاجی پور در مراسم تجلیل از خبرنگاران با گرامیداشت این روز و سالروز شهادت شهید صارمی، اظهار داشت: شما خبرنگاران رسالتتان آگاهی بخشی به جامعه است، این حرفه آنقدر قداست دارد که خداوند سبحان در آیه ای در قرآن به ارزش قلم اشاره می فرماید و این اهمیت این حرفه را می رساند.

وی افزود: امروزه خبرنگاران پل ارتباطی بسیار قوی بین مردم و مسئولین به حساب می‌آیند، چرا که مشکلات را لمس کرده و به گوش مسئولین می رسانند، انشالله با بیان واقعیت های جامعه دریچه ای به سوی حقیقت و صداقت بگشایید.

بخشدار کیاشهر با اشاره به برگزاری نشست اخیر خود با مدیران کانال های تلگرامی، تصریح کرد: نقد سازنده سبب سازندگی جامعه است و باعث سرعت بخشی به امور و خدمت بهتر می شود، در مقابل اگر نقد تخریبی باشد و یا همراه با مسائل شخصی باشد هم به جامعه آسیب وارد می کند و هم بهانه دست بدخواهان نظام می دهد.

حاجی پور افزود: تجربه نشان داده است، کشورهایی صدر نشین هستند و حرفی برای گفتن دارند که آزادی اندیشه و آزادی بیان در چهارچوب قانونی را سرلوحه خود قرار داده اند و از فضای رسانه ای بهترین استفاده را کرده و نهایت بهره را در مسیر رشد و توسعه کشور برده اند.

بخشدار کیاشهر با اشاره به خدمات دولت یازدهم برای اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم به مراتب بهتر از گذشته میان دولت و رسانه ها و اصحاب رسانه تعامل و صمیمیت برقرار شد و استمرار این دولت مطمئنا این تعامل را عمیق تر و حرفه ای تر خواهد کرد و اثرگذاری آن را نیز در آینده خواهیم دید.

وی تاکید کرد: به لطف خدا تعامل و همدلی بسیار خوبی که میان  مسئولین و  مردم مهربان و فرهیخته برقرار شده، بهتر از گذشته است، انشالله در راستای عمل به منویات رهبری و سیاست های ابلاغی دولت و همراهی رسانه ها با همت همه مسئولین و همراهی مردم آینده بسیار روشنی را برای بندر کیاشهر رقم خواهیم زد.

حاجی پور افزود: دست به دست هم خواهیم داد و بندر کیاشهر را با توجه به سابقه تاریخی خود به جایگاه حقیقی خود خواهیم رساند و به عنوان یک الگوی توسعه همه جانبه شهری در استان معرفی شود.

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به مردم رشت بابت انتخاب افرادی پر تلاش و خدوم در جایگاه اعضای شورای رشت تبریک می گویم

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به …