چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت : دولت تدبیر و امید بخشی از موفقیت خود را مدیون خبرنگاران است / بازدید های مکرر استاندار از شهرستان سیاهکل٬ نشاندهنده توجه ویژه وی به شهر های کمتر توسعه یافته است+تصاویر

مراسم تجلیل از خبرنگاران در محل فرمانداری شهرستان سیاهکل برگزار شد

اختصاصی همای گیلان: فرماندار شهرستان سیاهکل در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: خبرنگاران بازوان توانمند مدیران هستند که بدون مزد و مواجب خدمت می کنند.

مهندس اسلامی افزود: خبرنگاران هستند که خبر را زنده می کنند و انتشار می دهند اگر خبرنگاران نباشند خیلی از اخبار مغفول می مانند و مردم متوجه کارهای انجام شده نمی شوند.

مقام ارشد اجرایی شهرستان سیاهکل تصریح کرد: خبرنگاران فضای روانی جامعه را تحت کنترل دارند و نقش بسیار مهمی در روشنگری عمومی دارند.

اسلامی آنگاه به نقش خبرنگاران در انتخابات اشاره نمود و اذعان داشت: این خبرنگاران بودند که روشنگری نمودند و در معرفی کاندیداها نقش اساسی ایفا نمودند که موجب شد که یکبار دیگر مردم به دولت تدبیر و امید اعتماد نماید. لذا این دولت بخشی از موفقیت خود را مدیون خبرنگاران است.

وی به تمجد از عملکرد دکتر نجفی استاندار گیلان پرداخت و عنوان کرد: دکتر نجفی چندین بار است که از این شهرستان بازدید داشته است که این نشان دهنده آن است که ایشان توجه ویژه ای به شهرستان های کمتر توسعه یافته دارند.

فرماندار شهرستان سیاهکل آنگاه به انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان سیاهکل اشاره کرد و اذعان داشت: رای دکتر روحانی در این شهرستان با افزایش۶/۳ همراه بود این در صورتی است که جوسازی زیادی علیه ایشان شده بود .

وی تصریح کرد: در مراسم تحلیف دولت دوازدهم نمایندگان بیش از ۱۰۰ کشور حضور داشتند که اینها نشان دهنده ی این است که کشور ما از صلابت و اقتدار خوبی برخوردار است.

فرماندار شهرستان سیاهکل کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم را بسیار مجرب و کاردان خواند و اظهار داشت: انتخاب چنین کابینه ای نشانگر این است که دولت می خواهد در بخش توسعه قدمهای موثری بردارد.

مهندس اسلامی در مورد مطالبات چایکاران گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است و امروز نوزدهم مردادماه مبلغ ۲۱ میلیارد تومان به‌حساب چایکاران واریز شد سهم سیاهکل از این مقدار ۲ میلیارد بوده که جمع مطالبات پرداخت‌شده به چایکاران به ۱۰۶میلیاردو ۷۰۳میلیون تومان رسید و تاکنون سهم سیاهکل ۴ میلیارد بوده است.

وی عنوان کرد: جشنواره برنج راکه در سال گذشته در حد برنداستانی بود تصمیم داریم امسال ان را تبدیل به برند ملی نماییم .

فرماندار سیاهکل خاطر نشان کرد :امروز قرار است جشنواره نوروزبل در روستای نوروزمحله دیلمان برگزار شود. نوروز بل در سال ۹۵ ثبت میراث شدکه از قدمت آن ۱۵۹۱ سال می گذرد.

آنگاه پس از مراسم تجلیل، فرماندار –امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه خبرنگاران از موسی اکبری پاشاکی خبرنگار پیشکسوت شهرستان سیاهکل دیدار نمودند. و نماز ظهر و عصر نیز به جماعت در منزل وی برگزار گردید. .

تصاویر مراسم تجلیل از خبرنگاران در محل فرمانداری

تصاویر برپای نمازجماعت درمنزل اکبری روزنامه نگارپیشکسوت

 

   

 

 

 

تصاویر نمونه ای ازکارهای اکبری روزنامه نگارپیشکسوت

   

 

 

 

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

توقیف موتور سیکلت ۳۰۰ سی‌سی قاچاق در رودسر

توقیف موتور سیکلت ۳۰۰ سی‌سی قاچاق در رودسر فرمانده انتظامی رودسر از کشف یک دستگاه …