چاپ مطلب چاپ مطلب

برای سخنرانی در اجتماع بزرگ فرهنگیان گیلان صورت می‌گیرد سفر نوبخت و فانی به گیلان

همای گیلان:مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از سخنرانی محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در اجتماع یک‌هزار نفری فرهنگیان و علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در اجتماع ۵۰۰ نفری معلمان این استان در اردیبهشت امسال خبر داد.

untitled

 مهدی حاجتی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت سالروز شهادت مطهری و هفته معلم در استانداری گیلان اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت مطهری برنامه‌های مختلفی از طرف آموزش و پرورش در استان برگزار می‌شود.

وی از اجتماع یک‌هزار نفری معلمان گیلان با سخنرانی محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در ۱۲ اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: این همایش به منظور تجلیل از مقام والای علامه مطهری و جایگاه معلم برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان این نهاد را متولی تعلیم و تربیت در جامعه خواند و افزود: ماموریت مهم آموزش و پرورش با همکاری خانواده‌ها و نهادهای مردمی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجتماع ۵۰۰ نفری فرهنگیان گیلان در ۸ اردیبهشت امسال خاطرنشان کرد: علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش سخنران این اجتماع است.

حاجتی ماموریت آموزش و پرورش را تولید نیروی انسانی خواند و یادآور شد: تعداد ۵۰۰ معلم نمونه در استان داریم که ۲۰ معلم به صورت استانی تجلیل می‌شوند./فارس

 

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …