چاپ مطلب چاپ مطلب

جلوگیری از ورود خبرنگاران در جلسه شورای شهر رودسر

گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست

جلسه امروز شورای شهر رودسر که با محوریت انتخاب رئیس کمیسیون ها بود از ورود خبرنگاران ممانعت به عمل آمد و غیرعلنی برگزار شد.

به گزارش همای گیلان از رودسر ، عصر امروز دوشنبه جلسه شورای شهر رودسر با محوریت انتخاب رییس کمیسیون ها و بررسی آن برگزار گردید و خبرنگاران طبق روال همیشگی با هماهنگی رییس شورا در ساختمان شورا حضور یافتند تا در جلسه ای که علنی و غیرعلنی بودنش اعلام نشده بود شرکت کنند اما متاسفانه از ورود خبرنگاران در داخل جلسه جلوگیری شد.
یکی از خبرنگاران قبل از جلسه با رییس شورای شهر هماهنگ کرده و موافقت ایشان را برای ورود به جلسه شورا دریافت نموده بود و علی رغم این هماهنگی از ورود خبرنگاران به جلسه شورا ممانعت شد.
گفتنی است تمامی جلسات شورای شهر علنی بوده و اعضای شورا موظف هستند برای اطلاع یافتن مردم و خبرنگاران ۴۸ ساعت قبل از جلسه رسمی شورا غیرعلنی بودن آن را اعلام‌ کنند و تاکنون چهار جلسه رسمی شورای پنجم شهر رودسر تشکیل شده که تمامی ان غیرعلنی بوده و خبرنگاران با درهای بسته مواجه شده اند که این در واقع نوعی بی حرمتی به جامعه خبرنگاری است.
جا دارد از ریاست شوراهای اسلامی استان گیلان بخواهیم در ابتدای کار شوراهای دوره پنجم این الزام را به شوراها داشته باشند تا اعضای شوراهای جدید بدانند خبرنگاران چه جایگاهی دارند و اگر انها نمایندگان مردم هستند خبرنگاران زبان گویای مردم بوده و حضورشان در جلسات به منزله حضور مردم در جلسات است و نباید از ورودشان جلوگیری شود.

خبرنگار:مرضیه عسکری

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

طی حکمی از سوی رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت؛ پژوهشگر برگزیده گیلانی؛ دبیـر کارگروه آمایش شهری و زیست پذیری کلانشهر رشت در کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت شد

طی حکمی از سوی رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت؛  پژوهشگر برگزیده گیلانی؛ دبیـر …