چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان در ستاد مدیریت بحران:از رسانه ها می خواهیم تا در هنگام وقوع حوادث و مشکلات با انتشار مواردی غیر مرتبط باعث بروز نگرانی هایی در میان مردم نشوند

با توجه به پیش بینی و هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران، جلسه ستاد بحران شهرستان لاهیجان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمامداری لاهیجان: فرماندار شهرستان لاهیجان در این نشست با بیان اینکه نباید این پیش بینی طوری عنوان شود که خدای ناکرده موجب ترس و اضطراب در مردم شهرستان شود، اظهار داشت: مردم با اطلاع از هشدار ها می توانند در رفع بحران ها از قبل آمادگی لازم را داشته و به ما در رفع آن کمک کنند.

سید محمد احمدی افزود: پیش بینی می شود بارش باران از امشب شروع شده و تا عصر جمعه هفته جاری ادامه داشته باشد، همچنین کاهش چهار تا هشت درجه ای دما هوا نیز انتظار می رود.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه ها و مدیران در حالت آماده باش می باشند، تاکید کرد: تمامی مدیران و دستگاه های اجرایی حتی آن هایی که در خارج از شهرستان ساکن هستند می بایست در طول این مدت در لاهیجان حضور داشته و خدای ناکرده در صورت وقوع هرگونه مشکل یا بحرانی به مردم خدمت رسانی کنند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان لاهیجان عنوان کرد: با توجه به فرسودگی و قدیمی بودن ماشین آلات و ابزار ها، باید با تلاش و دقت بیشتری به خدمات رسانی بپردازیم و همه دستگاه های امدادی در سطح شهر و روستا ها حضور داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: مشکلات و خسارات سیل اخیر شهرستان لاهیجان همچنان در حال پیگیری است و تا کنون بالغ بر ۳۰۰ منزل و مکان و… برآورد خسارت شده اند.

وی گفت: از رسانه ها می خواهیم تا در رفع مشکلات و حوادث در کنار ما و همراه ما به ما کمک کنند و خدای ناکرده با انتشار مواردی غیر مرتبط باعث بروز نگرانی هایی در میان مردم شوند.

وی در پایان گفت:از نماینده محترم می‌خواهیم تا با استفاده از ظرفیت ها و اعتبارات ملی و استفاده از ظرفیت منطقه آزاد، ماشین آلات موجود تجهیز شده و ماشین آلات جدید وارد کنیم.

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …