چاپ مطلب چاپ مطلب

ولی فخری شهردارکومله:می توانیم با همدلی و کوشش شهری زیبا داشته باشیم/ در راستای پیشبرد اهداف شهری از تمام پتانسیل های شهر استفاده خواهم کرد

اختصاصی همای گیلان:با حضور فرماندار شهرستان لنگرود از زحمات شفیعی شهردار سابق کومله تقدیر و ولی فخری شهردار جدید کومله معارفه شد.

در این مراسم خانم هاشمی عضو شورای شهر کومله ضمن تبریک به اقای ولی فخری شهردار جدیدکومله، از زحمات اعضای شورای قبلی و اقای شفیعی شهردار سابق همچنین حسن پور سرپرست شهرداری قدردانی نمود.
آنگاه امام جمعه کومله بیان داشت: اقدامات خوبی در همین مدت کوتاه عمر شورای جدید مانند رسیدگی به محلات کمتر توسعه یافته انجام شده  که نشانگر عزم جدی اعضای شورای شهر جهت عمران و ابادانی شهر است.

امام جمعه کومله :اجرای قوانین سخت تر از قانونگذاری است
حجت الاسلام والمسلمین محیطی ضمن ارزوی موفقیت برای شفیعی شهردار قبلی افزود:وطیفه شورا قانون گذاری و وظیفه شهرداری اجرای قوانین است و اجرای قوانین سخت تر از قانونگذاری است از این رو برای شهردار جدید ارزوی توفیق در راستای پیشبرد اهدافشان دارم.
وی خاطر نشان کرد:مسیولیت بر ای هیچ کس باقی نمی ماند؛مهم ان است که از مسیولیت سربلند بیرون اییم و رضایت شهروندان همراه ما باشد.

شفیعی شهردار قبلی کومله :از خود راضی هستم چون در هنگام خداحافظی شاهد رضایت مردم بودم
درادامه مراسم شفیعی شهردار قبلی کومله ضمن قدردانی از مردم کومله و اعضای شورای دوره قبلی گفت: دوست داشتم بیشتر در شهر کومله خدمت کنم اما عمر شهردار وابسته به عمر شوراست. از خود راضی هستم چون در هنگام خداحافظی شاهد رضایت مردم بودم.
شفیعی ضمن بیان این نکته که ” ارتباط داشتن با سایر ادارات و بهره گیری از تجارب دیگران ویژگی مثبت یک مدیر است ًگفت: به عنوان یک دوست و همکار هر زمان که شهردار جدید نیاز بداند تجربیات خود را در اختیارش قرار میدهم.

فرماندار شهرستان لنگرود:تعامل مهمترین فاکتور موفقیت یک شهردار
فرماندار شهرستان لنگرود دیگر سخنران این برنامه گفت: شهرداری یک موسسه غیردولتی است که سالانه میلیاردها تومان از دولت بودجه دریافت میکند.دولت اراده شهرها را به مردم داده و مردم اگاهانه شوراها را انتخاب کرده و شورا با انتخاب شهرداران،شهر را اداره میکنند.
فرماندارشهرستان لنگرود ضمن قدردانی از زحمات شفیعی شهردار قبلی  و ارزوی موفقیت برای فخری شهردار جدید گفت: ما مسیولین چه شهردار باشیم و چه فرماندار نوکر مردم هستیم.یعنی مردم اقا هستند و ما نوکر.
جوادپور در ادامه خطاب به شهردار جدید کومله گفت:تعامل با اعضای شورای شهر در همه زمینه ها؛تعامل با مردم به عنوان سهامداران شما و همچنین تعامل سازنده با دستگاههای اجرایی و دولتی جهت پیشبرد کارها از ویژگی های بارز یک شهردار باید باشد.
وی رعایت قوانین و مقررات در همه امور ،عدم تبعیض بین مردم،انظباط مالی و اطلاع رسانی از عملکرد شهرداری را از دیگر خصوصیات یک شهرداری موفق برشمرد.
فرماندارلنگرود بیان داست:از شهردار می خو اهم برای انجام هر پروژه عمرانی ابتدا بررسی همه جانبه نماید،پس از بررسی با دقت و نظارت ان را انجام داده و سپس در نگهداری ان تلاش نماید.

 ولی فخری شهردار جدید کومله نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حضور همه بزرگواران حاضر در اینجلسه  گفت: از اعضای شورای شهر که به عنوان نماینده مردم کومله به من اعتماد نمودند و مرا به عنوان شهردار شهر انتخاب نموده اند قدردانی می نمایم و امیدوارم با توکل بر خداوند منان و عنایت ائمه اطهار بتوانم به وظیفه خود یعنی نگهداری شهر اعم از زیبایی و اراستگی ظاهری، نظافت و احساس مسیولیت گام بردارم.
ولی فخری با بیان این جمله که”ما می توانیم با همدلی و کوشش شهری زیبا داشته باشیم” افزود: در راستای پیشبرد اهداف شهری از تمام نظرات مهندسان و افراد خبره فهیم شهرکومله،اعضای شورای قبلی و شهرداران قبلی و تمام افرادی که میتوانند ما را یاری رسانند استفاده مینمایم.
وی بیان داشت:انچه برایم اهمیت دارد این است که شهروندان هم باید احساس کنند که شهر،شهرداری دارد و مردم هم با شهرداری همکاری کنند.

/باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …