چاپ مطلب چاپ مطلب

دعوت عربستان از ایران برای پیوستن به ائتلاف سعودی!

دعوت عربستان از ایران برای پیوستن به ائتلاف سعودی!

همای گیلان، نواف بن سعید سفیر عربستان در پاکستان مدعی شد: دلیل اصلی پیچیده شدن و طول کشیدن جنگ یمن این است که ایران به پشتیبانی عده‌ای در یمن می‌پردازد و ما اجازه نخواهیم داد به تمامیت ارضی عربستان آسیبی برسد.
بن سعید افزود: با وجود ارتباطمان با پاکستان ما ارتباط بسیار خوبی با هند داریم و نمی‌توانیم چشم خود را به روی آنها ببنیدیم، در هند بیش از ۳۰۰ میلیون مسلمان زندگی می‌کنند.
او گفت: قطر کشور برادر ماست و ممکن است میان دو برادر روابط خدشه دار شده و حتی مجبور شویم آنها را مجازات کنیم! ولی در هر حال آنها برادر ما هستند.
بن سعید تصریح کرد: در خصوص مبارزه با تروریسم متاسفانه چهره پاکستان آنگونه که مطابق حقیقت است در جهان شناسانده نشده است ، اسلام آباد عزمی بسیار جدی در مبارزه با تروریسم دارد و ما از نزدیک شاهد تلاش‌های این کشور هستیم.
سفیر ریاض در اسلام آباد اضافه کرد: اگر کریدور اقتصادی مشترک چین و پاکستان باعث پیشرفت اقتصاد پاکستان شود، ما آماده هرگونه همکاری هستیم و قطعا از مسیرهایی که باعث پیشرفت پاکستان شود حمایت خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آمریکا یک قدرت بزرگ است و فشاری که اینک بر پاکستان وارد می‌کند کاملا درست است! امیدواریم روابط آمریکا و پاکستان به زودی بهتر شود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

حجت‌الاسلام سلیمانی در نمازجمعه لاهیجان:  آقای پزشکیان ما برادری با آمریکا نداریم؛ به هوش باشید/ تریبون نماز جمعه، تریبون خیرخواهی و نصیحت‌هاست

حجت‌الاسلام سلیمانی در نمازجمعه لاهیجان:  آقای پزشکیان ما برادری با آمریکا نداریم؛ به هوش باشید/ …