چاپ مطلب چاپ مطلب

چه کسی سکاندار راه و شهرسازی گیلان می شود؟

همای گیلان: پس از روی کار آمدن دولت دوازدهم و حضور سالاری به عنوان استاندار جدید و جوان گیلان در راس مدیریت اجرایی و پیرو تاکیدات مکرر رئیس جمهور مبنی بر به کارگیری ظرفیت های جوانان و بانوان توانمند، علاوه بر اینکه توقع استفاده از این نیروها در بین نخبگان به وجود آمده، ضرورت وجود تغییراتی در سطح مدیریت کلان ادارات کل استان برای ایجاد شتاب افزون تر در راستای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید نیز احساس شده است.

بیش از یک هفته است که موضوع تغییر مدیریت یکی از ادارات کل یعنی اداره کل راه و شهرسازی گیلان در رسانه های استانی مطرح شده است. اداره کلی که نقش مهم آن در زندگی و اقتصاد مردم استان گیلان بسیار ملموس است و نیازمند حضور مدیرى فنی و متخصص می باشد. رسیدگى به پروژه هاى مهمى چون مسکن مهر که بسیاری از افراد جامعه یا در آن ساکن شده اند و یا در انتظار اتمام برای سکونت هستند و نیز بسیارى از پروژه هاى مهم راه و ساختمان در حیطه وظایف این اداره کل می باشد.

اما گزارش ها حاکی از این است که دو گزینه از شانس بالایی برای تکیه بر مسند مدیریت اداره کل راه و شهرسازی برخوردارند و احتمالا جانشین شعبانعلی خاوری خواهند شد.

محمدرضا نازک کار مدیرکل فعلی راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان که در اداره تحت مدیریتش، بیش از ۹۰۰ کارمند حضور دارند و دیگری محسن عادلی مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازى استان گیلان دو گزینه ای هستند که از آنها به عنوان جانشینان احتمالی یاد می شود.

براساس شنیده ها شعبانعلی خاوری به تهران عزیمت می کند و باید منتظر ماند تا تکلیف جانشین او در آینده ای نزدیک مشخص شود./شعاع مشرق

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …