چاپ مطلب چاپ مطلب

حضور موسسه گردشگران تی تی دیلم در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان سیاهکل

 همای گیلان: جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان سیاهکل با حضور مهندس اسلامی فرماندار، حقیقت جو مدیر امور ورزش، جوانان جدید شهرستان، شهرداران شهرسیاهکل و دیلمان به همراه جمعی از روسای ادارات و نمایندگان سمن های مردم نهاد برگزار شد و حاضرین نکته نظرات خود را اعلام داشتند..
خانم میرزایی مدیرموسسه  و مهندس عابدی مدیر کار گروه هنری و صنایع دستی موسسه مردم نهاد تی تی دیلم به نکاتی همچون به حوزه مختلف اجتماعی امور ورزش و جوانان ،حمایت از اشتغال جوانان در حوزه گردشگری و تولید صنایع دستی، مشخص نمودن وضعیت خانه جوانان شهرستان  و درخواست پیگیری ،لزوم توجه به اوقات فراغت جوانان به ویژه در حوزه ورزش و فرهنگ هنراشاره نمودند.
وی توجه ویژه به ورزش پایه و جوانان به ویژه بانوان، لزوم حمایت از تولیدات صنایع دستی  و احداث بازارچه سنتی صنایع دستی، باتوجه به  تعطیلی  قلیانسراها  طرح حمایتی و جایگزین نمودن، تسریع در روند اجرای طرحهای بوم گردی و گردشگری در شهرستان سیاهکل و بخش دیلمان، پیرکوه همچنین حمایت از طرح های گردشگری پرداختند.
در پایان مهندس اسلامی و مدیران ادارات آمادگی خود را در جهت رفع مشکلات وتعامل  بین مدیران و مجریان طرحها به ویژه جوانان اشاره داشتند.


روابط عمومی موسسه تی تی دیلم
 مازیارامیدی

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

در نشستی تخصصی، راهکارهای برون رفت از معضلات زیست محیطی استان گیلان و تأثیر آن بر روند پیشرفت بررسی شد

در نشستی تخصصی، راهکارهای برون رفت از معضلات زیست محیطی استان گیلان و تأثیر آن بر روند پیشرفت بررسی شد