چاپ مطلب چاپ مطلب

اینجا سیاهکل است ، آموزشکده مدیران صفر کیلومتر !!!!!/صادق رحیمی

 همای گیلان: قبل از شروع مطلب جا دارد خیر مقدمی عرض کنیم خدمت #رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان جناب حقیقت جوی لیالستانی !

⚠️خوش آمدی پهلوان ⚠️

? راه را درست آمده اید ، اینجا همانجائیست که مدیران صفرکیلومتر آموزش می بینند و هر چه اشتباهات مدیریتی است روی این #موش_آزمایشگاهی تست میکنند !

?بیچاره شهرمن ! مظلوم همیشگی  تاریخ ،که دیگر این موش آزمایشگاهی جانی برای تست ندارد ! رمقی برایش نمانده ،گویا در سرنوشتش چنین نگاشته اند !

?در این احوال عزل و نصب های سریالی #جناب_نماینده این بار نوبت انتصاب شتابزده مدیری دیگر از نوع آموزشی برای سیاهکل عزیزمان بود .
هنوز سر و صدای انتصاب #شتابزده معاون مدیری در شبکه بهداشت #لاهیجان که بدون هماهنگی سرپرست فرمانداری شهر همسایه نخوابیده که مهمان ناخوانده جدیدی از #لیالستان وارد شهرمان شد .

?نمیدانم معیار انتخاب مدیر از نوع ورزشی اش برای یک شهرستان با این قدمت کهن و البته مظلوم همیشگی چه بوده ؟؟؟!!

? جناب #دکتر_نیکفر ؛ ایکاش بجای عجله ای که در انتصاب هم ولایتی هایتان در اکتساب صندلی های امارت ادارات  دو شهرستان ( که خلف وعده انتخاباتی تان بوده) قدری در عمران و آبادانی شان کوشش میکردید که وقت بس ناجوانمردانه ذیق است !!!!!

? سؤال بنده از دکتر نیکفر و مسئولین امری که یک کارمند ساده از اداره ورزش و جوانان شهر همسایه و از هم ولایتیهای نماینده فعلی می باشد  این است که ایشان چه ارجحیتی به جوانان تحصیلکرده ، ورزشکار ، با اخلاق و صد البته کاردان تر از جناب #سید_ابراهیم_حقیقت_جو_لیالستانی هستند ، داشته که حتی در فهرست شما هم قرار نگرفته اند ؟

?جناب حقییت جو هنوز امضای حکمشان خشک نشده از تکنیک و تاکتیک کهنه #لیالستانی استفاده کرده و اولین #گاف مدیریتی خودشان را گردن مدیر قبلی انداخته اند !

? ما مردم شهرستان سیاهکل چگونه این توهین آشکار را که شخص شما مسئول آن هستید هضم کنیم !؟
اینکه در سراسر شهرهای استان گیلان و حتی بخشهایی که هنوز فاقد فرمانداری هستند حضور بانوان ارجمند هیچگونه ممنوعیتی نداشته و اداره تحت امر شما بدون اینکه توجهی به تمدن و فرهنگ غنی منطقه #سیاهکل_دیلمانات داشته باشد اقدام به انتشار بنر و تبلیغات مسابقه والیبال می نماید و تأکید مؤکد به عدم حضور بانوان گرامی شهرستان را داشته اید چه توجیهی دارد !؟

? شنیده ایم در جلسه ای که امروز با حضور حضرتعالی با حضور جوانان شهرستان داشته اید و البته به گوشمان رسید که در اواسط جلسه از #فرط_خستگی بسیار ! گاها به قیلوله ای اندک بسر می بردید اذعان داشته اید که عدم هماهنگی مدیر قبلی و حراست اداره ورزش و جوانان باعث چنین ابلاغ اهانت آمیزی شده !

?پهلوان حقیقت جوی عزیز ، از گرد راه برسید اندکی خستگی خودتان را رفع کنید سپس پا به توپ شوید و تکنیک انداختن توپ به میدان قبلیها (که از فنون استاد بزرگتان میباشد) استفاده کنید !

?شما رئیس اداره ورزش و جوانان هستید و اینچنین زیر سؤال بردن رئیس قبل جناب بخشی خواه که الحق والانصاف انسانی پاکدست و باخدا بوده به دور از جوانمردی است .
شما باید الگوی جوانانی باشید که اولیاء ایشان به اعتماد شما آنها را راهی ورزشگاهها میکنند .

? ایکاش آنقدر شهامت داشتید تا به جای توجیه اشتباه و انداختن قصور آن به گردن قبلیها ، از مردم فهیم و علی الخصوص #بانوان گرامی شهرم عذر خواهی می کردید !

و در پایان ؛
 
این کج دهنیهایی که توسط نماینده فعلی با انتخاب مدیران بی تجربه به مردم منطقه ما می شود نتیجه سکوت مردم با فرهنگ و مأخوذ به حیای شهرم است که همواره در چارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته اند

باشد که رستگار شویم …

اول بهمن ماه نود و شش

✍️ صادق رحیمی

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

حیات وحش.. حیات وحش؛ نامی است که ما بر روی موجوداتی گذاشته ایم که اجازه بهره کشی و سوددهی به ما ندادند و در برابر سوءاستفاده های نابجای ما ایستادند یا فرار کردند.. به همین دلیل بیجا، انسان هایی که متمرد و سرکش و نافرمان بودند هم صفت “وحشی” گرفتند!

حیات وحش..   حیات وحش؛ نامی است که ما بر روی موجوداتی گذاشته ایم که …