چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری رودسر در نشست شورای آموزش و پرورش : نیاز نسل کنونی جامعه ایجاد دیالوگ،تعامل و گفت و گوی دو طرفه است

♦️همای گیلان، علی وارسته با اشاره به اینکه اساس عالم بر تعلیم و تربیت بنا نهاده شده افزود :بر این اساس در حوزه آموزش و پرورش به لحاظ شرایط جدیدی که در آن قرار گرفته آیم به نظر می رسد نیاز جدید نسل کنونی جامعه ایجاد دیالوگ، تعامل و گفت و گوی دو طرفه است.
?وی گفت :این وضعیت در قالب نشست با معلمان و دلسوختگان آموزش پرورش می تواند پاسخ و نیاز جامعه را بر آورده سازد.
?وی توجه و نگاه ویژه مردم به آموزش و پرورش را ضروری دانست و اظهار کرد : معتقدم معلمان روح آموزش ‌و پرورش هستند و همان‌طور که به کالبد و ساختمان اهمیت می‌دهیم باید به روح آموزش‌وپرورش نیز توجه ویژه داشته باشیم تا نتیجه آن که همان آموزش و تعلیم وتربیت صحیح است برای دانش آموزان حاصل شود.
?وارسته برگزاری نشست های دوره ای را گامی مهم در کاهش مشکلات در آموزش و پرورش بویژه معلمان ذکر و بیان کرد:رفع دغدغه های معلمان در قالب بانک اطلاعاتی مشخص و به بالادستی انتقال می یابد.
♦️سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به تئوری پردازی در نظام آموزشی آن را به عنوان چالش جدی ذکر و بیان کرد :متاسفانه این وضعیت در مراکز آموزش عالی نیز وجود دارد که باید نگاه خود را به سمت ایجاد مهارت آموزی در دانش آموزان سوق دهیم و باید آن را جدی گرفت.
?وارسته در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محدودیت منابع اعتباری و مالی کشور بویژه در حوزه آموزش و پرورش تصریح کرد :معتقدم زمان آن فرا رسیده خیرین را مجدد نیاز سنجی کنیم بطوریکه جهت دهی خیرین جهت حمایت از آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم حوزه زیر ساخت آموزش و پرورش را ساماندهی و بهبود ببخشیم.

۲۴تا ۳۰دی ماه شورای آموزش و پرورش نامگذاری شده است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …