چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره برق لاهیجان گفت:در سال جاری ۶۵۴ پروژه به مبلغ ۳۸۵۴میلیون ریال به بهره برداری رسید


اختصاصی همای گیلان، رئیس اداره برق لاهیجان ضمن تبریک ایام خجسته فجر و خیر مقدم به حاضرین در جلسه افتتاحیه٬ به پروژه های برق شهرستان اشاره نمود و گفت: از ۱۶۵۶ طرح و پروژه بخشی مربوط به سال ۹۵ بودکه اجرای آن به سال ۹۶ موکول شده بود و مابقی مصوب سال ۹۶ می باشند با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان که بخش اعظمی از آنها اجرا گردیده است.
مهندس محمدی افزود: طبق روال هرساله یک پروژه در بخش مرکزی ،یک پروژه در بخش رودبنه و یک پروژه نیز در حوزه شهری در دهه فجر انتخاب و افتتاح می گردد.
وی با بیان اینکه این پروژه به عنوان پروژه شهری افتتاح می گردد اضافه کرد: این پروژه با طول ۴ کیلومتر و اعتبا ر ۲۵۲میلیون تومان از میدان گیل تا حاج سلیم محله جهت تعویض سیم های فرسوده و شبکه های فشار ضعیف به سیم های کابل خودنگه دار و نصب ۳ دستگاه ترانسفور ماتور به بهره برداری رسید.
رئیس اداره برق لاهیجان خاطر نشان کرد: با حمایت فرمانداری و نماینده٬ شهرستان لاهیجان یکی از شهرهای منتخب جهت پایلوت تعویض کابل های فرسوده با ۱۰۳ کیلومتر طول بوده است و بخش اعظمی از آن نیز اجرا شده است.
مهندس محمدی در پایان جلسه افتتاحیه در محسنات کابل های خودنگه دار عنوان کرد: در این شبکه ها برخلاف شبکه های فرسوده شاخه زنی زیاد نداشته، به محیط زیست کمک می کندوتلفات کاهش پیدا می کند، با توجه به آلومینیوم بودن شبکه ها ٬سرقت کاهش می یابد، علاوه بر ان سرقت انرژی نیزکه به صورت غیرمجاز از شبکه های برق انجام می گرفت هم کاهش می یابد.
وی یاد آورشد: در سال ٩۶ تعداد۶۵۴پروژه نمونه از کل پروژه های برق با مبلغ ٣٨۵۴میلیون ریال به فرمانداری اعلام و به بهره برداری رسید درحالیکه کل طرحهای گشایش طرح و مصوب در حال اجرا و اجرا شده به تعداد١۶۵٠پروژه با ١۶ میلیارد اعتبارمی باشد که در حال اجراست و یا عملیات اجرایی انها به اتمام رسیده است.

با کانال همای خبر همراه باشید

 

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …