چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر : مناسب سازی اماکن عمومی مستلزم عزم و اراده همگانی است / اهتمام ویژه مدیران نسبت به تهیه شاخص های شهرستان


?جلسه مناسب سازی اماکن عمومی شهرستان رودسر برگزار شد .
➖همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر ؛ علی وارسته بهدانی در این جلسه موضوع مناسب سازی اماکن عمومی را برای همه اقشار جامعه بویژه جامعه هدف شامل سالمندان و معلولین را امری مهم و ضروری دانست و گفت : اجراء و تحقق این امر مستلزم آن است که همه در این زمینه نگاه مسئولانه و متعهدانه داشته باشند .
➖وی برابری حقوق شهروندی را تنها مختص قشر خاصی ندانست و افزود : آنچه همواره مورد تأکید است رعایت حقوق شهروندی برای همه آحاد جامعه است و این موضوع مهمی است که باید با جدیت دنبال شود .
➖وارسته با اشاره به درخشش و جایگاه معلولان در عرصه های مختلف کشور اظهار کرد : معتقدم معلولیت محدودیت نیست بلکه یک واقعیت است چرا که معلولان نیز از ظرفیت های خاص دیگری برخوردارند و این مهم از افتخارآفرینی این قشر در مسابقات جهانی و کسب مدارج علمی واجرایی برای کشورکاملا مشهود و نمایان است .
➖وارسته یادآور شد : مناسب سازی اماکن عمومی مستلزم برنامه ریزی جدی و عزم و اراده همگانی است که با کمک یکدیگر می توانیم به آن دست یابیم .
➖وی با اشاره به سیاست راهبردی دولت در دو مقوله احیا و نا کارآمد شهری، برای توسعه عدالت اجتماعی،کاهش تبعیض،بهبود زیست شهری و دیگری نوسازی حمل و نقل تصریح کرد : توجه به این دو مقوله می تواند ما را در راستای سیاست ها اهداف و برنامه های دولت به ویژه مناسب سازی و نوسازی حمل و نقل که مورد تاکید ریاست محترم جمهور است موفق سازد.

➖وی با تاکید براینکه نمی پذیرم جلسات بی نتیجه بماند تصریح کرد : با مصوبات لوکس و غیرقابل اجرا به هیچ نتیجه ای نمی رسیم و مشکلی حل نخواهد شد، دبیران در جلسات موظفند نسبت به پیگیری و به نتیجه رساندن مصوبات تمام تلاش خود را به کار بندند .
➖فرماندار رودسر خاطر نشان کرد : مدیران نسبت به جمع آوری و ارزیابی شاخص های شهرستانی در حوزه های مختلف اقدام و اهتمام ویژه داشته باشند .
➖وی ادامه داد : اگر می خواهیم در رفع مشکلات شهرستانی اثرآفرین باشیم باید از روزمرگی فاصله بگیریم و در یک بازده زمانی مشخص برای خروجی کارها برنامه ریزی داشته باشیم .
➖وارسته بهدانی از برگزاری یک نمایشگاه ویژه از دستاوردها و عملکرد دولت در هفته دولت سال جاری خبر داد و گفت : مدیران باید خدمات خود را در معرض نمایش بگذارند تا مردم بدانند خادمینشان چه خدماتی را به آنها ارائه داشته اند .

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

پرونده هایی که سابقا در شوراهای حل اختلاف رسیدگی  می شد از این پس به حکم قانون توسط قضات در دادگاه های صلح رسیدگی خواهد شد

پرونده هایی که سابقا در شوراهای حل اختلاف رسیدگی  می شد از این پس به …