چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو شورای اسلامی شهر رشت خبر داد: ایجاد سامانکده های جدید در رشت


عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: ایجاد سامانکده و گرمخانه جدید در سال جاری از اولویت های کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت است.
به گزارش همای گیلان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت فاطمه شیرزاد صبح امروز با اشاره به وضعیت سامانکده شهرداری رشت اظهار کرد: بر اساس قانون جمع آوری افراد بی خانمان از وظایف شهرداری ها است.
وی افزود: نگهداری و تامین غذای مناسب برای افراد بی خانمان بر عهده دیگر دستگاه های دولتی از جمله بهزیستی و غیره بوده و شهرداری در این باره وظیفه ای ندارد.
شیرزاد با بیان اینکه شهرداری رشت بابت سامانکده ۲۰۰ میلیون تومان بدهکار است تصریح کرد: شهرداری رشت بابت تامین غذای افرادی که در سامانکده حضور دارند مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بدهکار است و رفع چنین مشکلاتی نیازمند همراهی دیگر دستگاه های متولی در این حوزه است.
وی به ایجاد سامانکده های جدید با پیگیری کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت در سال جاری اشاره و گفت: شهرداری رشت تا کنون ۱۹۱ نفر از افراد بی خانمان را جمع آوری کرده که از این تعداد ۴۵ نفر آقا و مابقی خانم هستند.
عضو شورای اسلامی شهر رشت به مشکلات معیشتی مردم رشت اشاره و اظهار کرد: فراهم کردن زمینه های اشتغال برای مردم می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف و دغدغه های مردم نسبت به مباحث مالی و غیره را مرتفع کند.
با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …