چاپ مطلب چاپ مطلب

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل از برگزاری بزرگداشت رحلت خدیجه کبری مادر امت در ۳۱ بقعه در قالب طرح ضیافت الهی خبر داد 

همای گیلان، اشکوری با اشاره به فرارسیدن ماه پربرکت رمضان برنامه های اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل را تشریح کرد : طرح ضیافت الهی ، طرح سازمان اوقاف در ماه رمضان هر ساله بوده که در ۸۰ بقعه متبرکه برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به حضور مبلغان بومی و اعزامی از قم ، بیان داشت : برپایی نماز جماعت ، بیان احکام ، محفل انس با قرآن کریم ، تفسیر قرآن ، بیان احکام و پاسخ به سوالات و شبهات دینی جزیی از برنامه های این مبلغین در قالب خیمه های معرفت در بقاع متبرکه است .

میرحسینی از برگزاری مراسمی ویژه برای میلاد کریم اهل بیت امام حسن خبر داد و بیان داشت : اجرای امینانه نیات واقفین ، برپایی سفره های افطاری ساده ، طرح مودت جهت بازسازی و تعمیر بقاع متبرکه را در ماه رمضان در برنامه این اداره خواهند داشت .

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل به تقارن لیالی شبهای قدر ، رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام پانزده خرداد اشاره کرد و گفت : ویژه برنامه شب های قدر در تمامی بقاع دو شهرستان برگزار خواهد شد و برنامه ویژه ایی برای بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد خواهیم داشت و تمام سعیمان بر برگزار کردن این ویژه برنامه ها بهتر از سال گذشته خواهد بود .

متولی اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل به جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین اشاره کرد و گفت : با توجه به انتقال سفارت آمریکا و جنایات سنگدلانه رژیم صهیونیستی روز قدس امسال بسیار حائز اهمیت خواهد بود و همه نهاد های انقلابی در کنار مردم لازم است در این راهپیمایی شرکت کنند .

اشکوری در پایان از زحمات هیات امنا بقاع متبرکه تشکر کرد و بیان داشت : هیات امناها در اجرای طرح ضیافت الهی نقش بسازایی دارند و تمام سعی خود را برای برگزاری هر چه بهتر این طرح بکار بگیرند .

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان: ۶ پروژه بزرگ پست فوق توزیع با ظرفیت ۶۰۰ مگاولت آمپر در کلان‌شهر رشت به عنوان مرکز اصلی ثقل بار استان احداث خواهد شد

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان: 6 پروژه بزرگ پست فوق توزیع با ظرفیت 600 مگاولت آمپر در کلان‌شهر رشت به عنوان مرکز اصلی ثقل بار استان احداث خواهد شد