چاپ مطلب چاپ مطلب

شنیده ها : موج تغییرات در گیلان ادامه دارد / جابجایی در منطقه آزاد / نمایندگان دولت در شهرستان ها شرق گیلان به چه کسانی خواهد رسید / انتصابات در استانداری ادامه دارد …

پس از حضور مصطفی سالاری در استان گیلان به عنوان جوانترین استاندار کشور ، تغییر و تحولات بسیاری در استان گیلان انجام گرفت که در ادامه همگام سازی دولت در استان گیلان موج جدید تغییرات و انتصابات در منطقه آزاد انزلی ، استانداری ، فرمانداری ها و ادارات کل را به گوش میرسد .
همای گیلان، طبق شنیده های ” لاهیگ ” از منابع موثق محسن باقری چناری و مسعود هراتیان فینالیست های نهایی مدیر عاملی منطقه آزاد انزلی هستند و به زودی تصمیم نهایی برای مهمترین مرکز اقتصادی استان گیلان اعلام خواهد شد و از سوی دیگر رضا مسرور مدیر عامل فعلی منطقه آزاد انزلی نیز به زودی رییس سازمان سرمایه گذاری کشور خواهد شد .
اعضای هیّئت مدیره منطقه آزاد انزلی نیز بدون تغییر نخواهند ماند و به زودی هرمز ربانی فعال سیاسی استان به عنوان هیّئت مدیره موظف و وحید طالب پور با این سمت خداحافظی خواهد کرد

همچنین شنیده میشود آقای محمدولی روزبهان رییس سابق سازمان چای بزودی در تهران صاحب منصب ملی خواهد شد .

از سویی دیگر هم شنیده ها حکایت از این دارد شعبانپور چندین مرحله از استاندار تقاضای بازنشستگی کرده است و انگیزه ایی برای ادامه  فعالیت در معاونت عمرانی را ندارد بزودی جای خود را به مهندس خاوری و یا اوسط مقدم خواهد داد.

از شرق گیلان و شهر لاهیجان نیز به گوش می رسد، حسنی پور و اسماعیل پور  ماراتنی را برای سکانداری فرمانداری لاهیجان با حمایت برخی رسانه ها آغاز کرده اند  که تا این لحظه پرونده هیچکدام برای تهران فرستاده نشده است.البته حضور حسنی پور به دلیل اختلاف اقوام درجه یک وی با نماینده شهرستان ، در فرمانداری لاهیجان بعید به نظر می رسد

همچنین از لنگرود  هم شنیده ها حکایت از سکانداری مازیار سید نژاد (مدیر کل روستایی فعلی استانداری ) برای فرمانداری لنگرود است و گویا دیداری بین لاهوتی و سید نژاد نیز در این مورد انجام شده است .

فرشاد شریفی فعال سیاسی و اجتماعی نیز به عنوان جوانی دیگر راهی بخشداری رحیم آباد خواهد شد تا قول استاندار برای استفاده از جوانان کامل تر شود .

همچنین پس از انتقال سیدنژاد به فرمانداری لنگرود از علی فتح الهی به عنوان جایگزین سید نژاد در جایگاه مدیر کل روستایی نام برده می شود.

همچنین چندی پیش این پایگاه خبری شنیده های خود را از انتصابات جدید در چندین حوزه اعلام نموده بود که اکثرا محقق شده بود

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …