چاپ مطلب چاپ مطلب

اعطای تسهیلات بلاعوض به آسیب دیدگان سیل اشکور رودسر

فرماندار رودسر از اعطای تسهیلات بلاعوض به آسیب دیدگان سیل اخیر روستای کاکرود اشکور بخش رحیم آباد این شهرستان خبر داد.

همای گیلان، علی وارسته بهدانی روز دوشبه در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به تهیه مکانی مناسب در شرایط کنونی برای استقرار آسیب دیدگان سیل افزود :برای حمایت از آنها وجوهی به صورت بلاعوض طی روزهای آتی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
وی از آمادگی سپاه پاسداران برای ساخت واحدهای تخریبی خسارت دیده در روستای کاکرود اشکور خبر داد و گفت :به مجرد تامین زمین مناسب عملیات اجرایی ساخت این واحدها آغاز می شود.
فرماندار رودسر در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حضور مدیران میان مردم و پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات آنان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد :مطمئنا این ارتباط دو سویه می تواند مردم را به نظام امیدوار کند ضمن اینکه رسانه ها هم باید با انعکاس اخبار صحیح و پرهیز از هر گونه تشویش و تنش فضای کشور را به سمت آرامش سوق دهند.
امام جمعه رودسر هم در این نشست بر عزم و اهتمام همه جانبه مدیران برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی، به موضوع سیل کاکرود اشکور اشاره و با ستایش از همت بلند مدیران در حضور بموقع در محل وقوع حادثه و خدمات رسانی به مردم اضافه کرد :موضوع سیل کاکرود نباید فراموش شود و خدمات باید تا بر طرف شدن کامل مشکلات استمرار داشته باشد

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …