چاپ مطلب چاپ مطلب

در پی حادثه نادر رانندگی؛ بانوی جوان به شدت مصدوم شد

همای گیلان / نقل از ۱۲۵رشت_ حادثه محبوس شدن فردی بواسطه حادثه رانندگی در ساعت ۲۱:۲۴ دقیقه سه شنبه ۳۰ مرداد ۹۷ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد که سریعا یکدستگاه خودروی نجات و اطفایی بهمراه ۳ آتش‌نشان به محل حادثه واقع در بلوار شهید قلی پور رشت اعزام شدند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن محبوس شدن بانوی جوان لابلای درب، زمین و بدنه یکدستگاه خودروی اوپتیما مشاهده می شد.

وی با بیان اینکه فرد محبوس شده به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود، افزود: تیم اعزامی سریعا پس از ایمن سازی محل حادثه، نسبت به رها سازی شخص مصدوم اقدام کردند.

مومنی با بیان اینکه فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت، افزود: خروج راننده از خودرو و حرکت ناگهانی خودرو موجبات محبوس و مصدومیت وی را فراهم کرده بود.

همین گزارش حاکی است: بواسطه این رخداد اشاره ای خواهیم داشت به حرکت ناگهانی خودروی اتومات در منظریه رشت که موجبات فوت مادر ۵۵ ساله را فراهم نمود از این رو به رانندگان خودروهای اتومات توصیه می شود در زمینه بهره گیری از این نوع خودرو به نکات ایمنی و نحوه استفاده از آن دقت بیشتری داشته باشند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون …