چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح پروژه های برق شهرستان املش با اعتبار ۲۵۳ میلیارد تومان در هفته دولت

همزمان با فرارسیدن هفته دولت پروژه های برق شهرستان املش،باحضور فرماندار و مسیولین شهرستلن املش یه بهره برداری رسید.


اختصاصی همای گیلان، در این مراسم حسین نژاد مدیر امور توزیع برق شهرستان املش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:خدا را شاکریم که با توجه به تنگناهای اقتصادی؛توانستیم با جذب اعتبارات پروژه های خوبی را افتتاح و در راستای رضایت شهروندان گام برداریم.
حسین نژاد نصب ترانس ۱۰۰ کیلووات امپر در روستاهای سپردان ،نرکه،پلاکسراجورگوابر،پلاکسرا سیویر و خرشتم _ حسین اباد را بخشی از پروژه های هفته دولت برشمرد.
وی افزود:نصب ترانس ۱۲۵ کیلو وات امپر با شبکه ضعیف زمینی در کوچه جانباز و احداث ۲۰۲ شبکه زمینی و نصب ترانس ۲۰۰ کیلووات امپر همراه با شبکه فشار ضعیف زمینی در شیخ علی محله شبکه بهداشت از دیگر پروژه های افتتاحی این ایام می باشد.
وی گفت :برای افتتاح پروژه های هفته دولت ۲۵۳ میلیارد تومان هزینه شده است که امیدواریم بر مردم مبارک باشد.
مدیر امور توزیع برق شهرستان املش تصریح کرد: همزمان با افتتاح پروژه های هفته دولت، پروژه های دیگری نیز در حال تکمیل است که در دهه فجر امسال به بهره برداری میرسد.
حسین نژاد در ادامه، طرح احداث شبکه متوسط هوایی و نصب ترانس ۱۲۵ کیلووات در کوچه میهن، تامین برق متقاضیان شهری؛اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت شهررانکوه،اعتبارات روستاهای تک خانوار،تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار ۱۸ روستا، اصلاح و بهینه سازی شبکه روستاهای (سفیدداربن، نرکه، ازاربن سفلی، سوخته کیش، درزی گوابر، سپردان،جوکاسر،جیرگوابر)، قدرت مانور شبکه،اصلاح و تقویت برق روستاهای( یاعلی گوابر،نرکه ،ازاربن) را از پروژه های در حال انجام برشمرد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …