چاپ مطلب چاپ مطلب

احمدی فرد،رئیس شورای شهر انزلی درمراسم افتتاحیه پروژه های شهرداری: دردوره پنجم شورای شهر تمام توانمان را گذاشتم تا رضایت صددرصدی مردم را جلب کنیم

اختصاصی همای گیلان، درمراسم افتتاحیه پروژه های شهرداری انزلی که بمناسبت گرامیداشت هفته دولت باحضور مسئولین شهرستان برگزارشد امیر احمدی فرد ، رئیس شورای شهر بندرانزلی گفت: شورای شهر و شهرداری یک نهاد مردمی هستند که اکثر منابع مالی شهرداری از عوارضی که از همین مردم گرفته می شود تامین می گردد و ما وظیفه داریم به نیازهای مردم توجه بیشتری داشته باشیم اینکه امروز شهروندان و پرسنل توقع داشتند در کمتر از یکسال بتوانیم کوهی از مشکلات را حل کنیم نشان دهنده اعتماد و اعتقاد مردم به شورای پنجم شهر انزلی میباشد.
وی درادامه سخنان خود از برآورده نشدن خواسته های احتمالی شهروندان عذرخواهی نمود وافزود:در دوره پنجم شورای شهر تمام توانمان را گذاشتیم تا رضایت صد درصدی پرسنل شهرداری و مردم را جلب کنیم و اگر نتوانستیم به این هدف برسیم از مردم و از پرسنل عذرخواهی می کنم‌.

احمدی فرد سپس خاطر نشان کرد:منابع مالی اکثر شهرداری های ایران به درآمد هایی مانند ساخت و ساز بستگی دارد و اکنون اکثر شهرداری ها در حال ورشکستگی هستند و حتی در پرداخت حقوق پرسنل خود مشکل دارند اما الحمدالله… با همدلی و همراهی اعضای شورای شهر و زحمات شهردار محترم که جا دارد از زحمات ایشان تشکر نمایم امروز شاهد افتتاح ۴۵ پروژه عمرانی درهفته دولت هستیم.
وی تصریح کرد:در گذشته درشهرما فرصت سوزی زیادی شده است و امروز داریم تاوان همین فرصت سوزی هارا می دهیم.
رئیس شورای شهر انزلی ادامه داد:برای اولین بار مبلغ پنج میلیارد تومان برای خرید نردبان آتش نشانی در شورای چهارم تخصیص اعتبار شد اما با سهل انگاری آن را از دست دادیم .
وی سپس به اجحافی که در حق شهرداری شده اشاره کرد و اظهار داشت: از حقوق پرسنل و پیمانکار پول کسر کرده اند اما به تامین اجتماعی واریز نکردند، همچنین پول سی ان جی دریافت شد اما مشخص نیست کجا هزینه کردند.
احمدی فرد اضافه کرد:به مردم انزلی قول دادیم که امید را به خانه هایشان برگردانیم. وی یادآورشد:ما سعی کردیم کمبود های بخش مالی را با استفاده از ایجاد بسته های تشویقی برای سرمایه گذاران جبران کنیم و سعی کردیم به انبوه سازان و سرمایه داران شهر برای سرمایه گذاری کمک کنیم
رئیس شورای شهر انزلی همچنین گفت:ضوابط و مقررات در بافت مرکزی شهر منطبق بر واقعیت ها نیست و اجازه سرمایه گذاری را نمیدهد
وی ادامه داد: بازار ماهی فروشان با حمایت همه مسئولین ساخته شد و برای ساخت این بازار زمین فضای سبز را به تجاری تغییر کاربری داده ایم و از دریافت خیلی از عوارض چشم پوشی کرده ایم .
احمدی فرد افزود:حمایت می کنیم تا در گوشه ای از شهر زمینی که کاربری آن تجاری است مجتمع تفریحی تجاری احداث شود تا مردم برای خرید و تفریح به شهرهای اطراف نروند اما متهم می شویم چرا از بعضی افراد حمایت می کنیم و قفل و زنجیر هایی که سال ها بسته شده بود را باز کردیم. وی سپس به شعار شورای شهر انزلی دردوره پنجم اشاره کرد وگفت :شعار ما همیشه تعامل است و ما به دنبال تقابل نیستیم. از تمام دستگاه های اجرایی شهر تشکر می کنم. احمدی فرد اضافه کرد: میز خدمت را در ماه مبارک رمضان شروع کردیم و انتظار داریم که میز خدمت را بهمراه همه دستگاه های اجرایی در محلات شهر برگزار کنیم .در مدیریت شهری همگی سوار یک کشتی هستیم باید هماهنگ پارو بزنیم .بسیاری از سرمایه گذاران می خواهند سرمایه گذاری کنند اما برخی ضوابط از این کار جلوگیری میکند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …