چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار کلاچای :با اجرای طرح های توسعه محور شهر کلاچای به جایگاه واقعی خود ارتقا می یابد

شهردار کلاچای اجرای طرح های راهبردی و توسعه محور در این شهر را ضروری دانست که تحقق آنها این منطقه را به جایگاه واقعی خود سوق خواهد داد.
همای گیلان، مهندس ابراهیم اثنی‌عشری ماچیانی شامگاه شنبه در دیدار با ساکنان محله گیل کلایه (پلرود) که رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای هم در آن حضور داشتند این طرح را شامل طرح های جامع تفضیلی، باز آفرینی، محله بندی، بافت فرسوده و توسعه گردشگری عنوان کردو گفت :خوشبختانه بخشی زیادی از این طرح ها تصویب و مورد تایید قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه شهر کلاچای با قدمت ۶۰ساله از داشتن طرح های راهبردی محروم بوده اظهار کرد :با اجرا و تحقق طرح های یاد شده شاهد شکوفایی و تحول شگرف در روند توسعه شهر خواهیم بود.
شهردار کلاچای در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه محله گیل کلایه نقش مهمی در تاسیس شهر کلاچای داشته اضافه کرد :با مراجعه و مطالعه در تاریخ به صراحت تایید می کند که این محله در تاسیس شهر کلاچای نقش موثری داشته و همین امر مسئولیت و وظیفه ما را برای توسعه این محله بیشتر می کند.
مهندس اثنی‌عشری ماچیانی از اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال جاری برای توسعه زیر ساختهای محله گیل کلایه خبر داد و تصریح کرد :تلاش می کنیم روند توسعه این محله را شتاب بیشتری ببخشیم و این عزم و اراده در مجموعه شهرداری و شورا وجود دارد
وی از جمله طرح های اجرایی در این محله را پیاده رو سازی، لوله گذاری با هدف دفع و هدایت آبهای سطحی و طرح احداث بلوار اعلام کرد.
رییس شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این نشست از سرمایه‌گذاری ۷۰۰میلیون تومانی شهرداری کلاچای در حوزه اجرای پروژه آسفالت طی سال جاری تاکنون در این شهر خبر داد.
محمد پورحسین با بیان اینکه در اجرای این طرح ها از مشارکت مردم در انجام و تحقق پروژه ها استفاده نشده افزود :اعتبار اجرای این طرح ها از محل منابع داخلی شهرداری و کمک سازمان شهرداری ها (قیر رایگان) حاصل شده است.
بر پایه این گزارش در ادامه این نشست شهردار و اعضای شورای شهر به برخی سوالات مطروحه از سوی مردم پاسخ دادند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون …