چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لاهیجان: طرح سنگ فرش میدان وحدت تا انقلاب لاهیجان اجرا می شود

شهردار لاهیجان از سنگ فرش و زیبا سازی مسیر میدان وحدت تا میدان انقلاب لاهیجان خبر داد.
همای گیلان، به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان ،مسعود کاظمی در نشست صمیمانه با بازاریان لاهیجان که در اتاق اصناف برگزار شد ضمن قدردانی از تعامل بازاریان با شهرداری افزود: در طول مدت۱۰ماهی که بعنوان شهردار لاهیجان انتصاب شدم تمام تلاش خود را بکار بستم تا به قول های داده شده عمل نمایم.
وی با بیان اینکه زمانی میتوانم موفق باشم که برنامه داشته باشیم اضافه کرد: برای حضور مسافران در لاهیجان نیز باید برنامه داشت تا زمان اقامت و مکث مسافران را بیشتر کنیم.
وی گفت: اجرای پروژه باز آفرینی مرکز شهری میدان وحدت تا انقلاب با نظارت اداره کل راه و شهر سازی توسط شهرداری لاهیجان انجام میشود.
وی اضافه کرد: با اجرای این پروژه مسافران علاوه بر نقاط گردشگری برای بازدید از بازار و نقاط تاریخی میدان وحدت از این منطقه هم دیدن خواهند کرد.
وی گفت: برای حضور گردشگران در میدان و آثار تاریخی باید کارهایی کنیم که مسافران را جذب نماییم
شهردار لاهیجان با بیان اینکه شهر سازی باید بر اساس نیازمندی مردم و اصناف باشد افزود: بازاریان دغدغه ای برای اجرای این پروژه نداشته باشند و ما به نمایندگان شما در شورای شهر احترام قائل هستیم و با توجه به نظر مسئولان شهرستان تمام سعی خودرا خواهم کرد رضایت همگان جلب شود.
کاظمی اضافه کرد: اجرای سنگ فرش و بهسازی و زیبا سازی طرح میدان تا میدان به نفع مردم و بازار خواهد بود.
این جلسه با حضور اکبرپور رئیس اتاق اصناف ، جنابی رئیس شورای شهر و نیکفر نماینده شهرستان های لاهیجان وسیاهکل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و هر یک از این افراد و بازاریان با بیان نظرات خود پرداختند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون …