چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری لاهیجان: تمام تلاش ما این است که تعاونی‌ها را از لحاظ کیفی ارتقا دهیم

اختصاصی همای گیلان:جلسه بزرگداشت هفته تعاون و تقدیر از تعاونی های برتر در شهرستان لاهیجان با حضور علیزاده مدیرکل کار ,تعاون و رفاه اجتماعی در فرمانداری لاهیجان برگزار شد.

 

امیر جانبازی با اشاره به موضوع در شهرستان لاهیجان گفت: شهرستان لاهیجان جز شهرهای پیشتاز استان گیلان در این زمینه است و طرح های اشتغالزایی در کمیته‌های شهرستان مصوب کمیته استانی داده شد ۶۰ میلیارد تومان از طرح‌های اشتغالزایی برای پرداخت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده است و تا به امروز بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان دریافت شده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان عنوان کرد : شهرستان لاهیجان دارای ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری کشاورزی و صنعتی است و تعاونی‌های شهرستان ازظرفیت بسیار بالایی برخوردارند امور مرتبط با تعاونی‌ها را با اطلاعات روز علمی در شهرستان مدیریت شود و نیز با برنامه‌ریزی اصولی و پیش ببریم که این اتفاق در شهرستان لاهیجان در حال انجام است .
جانبازی افزود: تمام تلاش ما این است که تعاونی‌ها را از حالت عادی خارج و لحاظ کیفی ارتقا دهیم این بسیار اهمیت دارد چرا که با برنامه‌ریزی درست این زمینه می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم .
نماینده عالی دولت در لاهیجان گفت: فعالیت شرکت‌های خصوصی و تعاونی لاهیجان در سطح استان در رتبه اول قرار دارد شرکتها و کارخانجات لاهیجان سهم قابل توجهی از صادرات را به خود اختصاص داده است.
وی در پایان با اشاره به جایگاه لاهیجان در حوزه صنعت خاطرنشان کرد: شهرستان در حوزه صنعت و کارخانجات به عنوان یک قطب صنعتی شناخته شده است و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای فاز دوم شهرک صنعتی هستیم.

خبرنگار شقایق کیهان

About سردبیر ارشد

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …