چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری صبحگاه مشترک به مناسبت هفته دفاع مقدس در لاهیجان+تصاویر

اختصاصی همای گیلان، به مناسبت هفته دفاع مقدس، صبح امروز صبحگاه مشترکی با حضور پایوران سپاه ناحیه ،و پایوران نیروی انتتظامی شهر لاهیجان و با حضور فرماندار،امام جمعه، روسای ادارات شهرستان لاهیجان و خانواده معزز شهدا رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید.

 درابتدا سرهنگ سیدجعفرحسینی فرماندهی سپاه ناحیه لاهیجان حمله تروریستی اهواز رامحکوم نمود.

 سید نورالدین نعمتی فرمانده اسبق سپاه لاهیجان واز جانبازان وآ زاده هشت سال دفاع مقدس ضمن خیرمقدم گویی به همه بسیجیان و مهمانان حاضر به بیان اهمیت  دفاع مقدس و یادآوری از خودگذشتگی ها و دلاوری رزمندگان پرداخت.

وی بابیان اینکه: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های ملت رشید و پرآوازه ای است که در طول هشت سال نبرد نابرابر در برابر مستکبران و زورگویان عالم سرافرازانه و با عزت ایستادگی و مقاومت کرده و خالق حماسه ای جاودان و ماندگار بر صفحه تاریخ شدند .

وی بابیان اینکه هرچند جنگ تمام شده ولی آیا دشمن مارابه حال خود گذاشته است؟ خیر

زمانی ماحتی  سیم خاردار ، وفشنگ، تفنگ ،موشک نداشتیم ولی به همت شهید والا مقام تهرانی مقدم با مهندسی  توانست  تکنولوژی ساخت موشک شهاب را بدست آورد که به همت این دانشمند بزرگ امروز قدرت برتر موشکی را در منطقه دارا هستیم

وی ادامه داد:امروزماجز هشت کشور بر تر جهان  در زمینه پرتاب  موشک ماهواره ای می باشیم .ما در عرصه تکنولوژی سلولهای بنیادی حرف اول رامی زنیم.خیلی ها تصور داشتند که بعد جنگ ، نیروهای بسیجی جان برکف نداریم ولی مدافعان حرم ما با الگو گرفتن شهداو رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این را به دشمنان ثابت نمودند.

وی با بیان اینکه  این پیروزی بدست نمی آمد مگر با رهبری مقام  معظم رهبری که تمامی نقشهای دشمنان انقلاب اسلامی را نقشه برآب نموده است.

وی بااشاره به  اینکه دشمنان قبل ماه محرم هم در عراق وهم در ایران با بهره گیری از قدرتهای بزرگ سعی داشتند که با تبلیغات های گسترده در شبکه های مجازی حضور مردم رادر مراسم ماه محرم را کمرنگ جلوه دهند ولی مردم با حضور میلیونی در عاشورای حسینی نقشه دشمنان را خنثی نمودند.

در پایان این مراسم  یکی از مداحان اهل بیت به نوحه سرایی پرداخت و حاضرین هم به عشق شهدا ی کربلاو شهدای هشت سال دفاع مقدس به سینه زنی پرداختند.

خبر نگار،عکاس: ولی شریعت ناصری

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …