چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید بخشدار مرکزی لنگرود به همراه رئیس شورای بخش از نمایشگاه صنایع دستی بانوان لنگرودی

اختصاصی همای گیلان، در راستای حمایت از کالای ایرانی و پشتیبانی از تولید کنندگان داخلی بخصوص بانوان لیلا جهانیان،بخشدار مرکزی لنگرود به همراه گنجی، رئیس شورا ی اسلامی بخش مرکزی لنگرود از نمایشگاه صنایع دستی و دست ساخته های بانوان لنگرودی که در محل برگزاری نمایشگاهها در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر میباشد بازدید کرد و ازنزدیک جویای مشکلات آنان شد وبه پای درد دلشان نشست.
وی دراین بازدید گفت :درسالی که مزین است به نام حمایت از کالای ایرانی باید از صنایع دستی بومی و تولید کنندگان داخلی حمایت کرد.بخشدار لنگرود گفت: بنده از همه پتانسیل بخش درجهت حمایت و ترویج صنایع دستی بومی بین روستائیان استفاده کرده واز تولیدات داخلی حمایت میکنم.
گنجی نیز دراین بازدید ابراز امیدواری کرد وگفت:ما نیز این آمادگی را داریم تا فضا رادر روستاها جهت ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی ودست ساخته های بومی فراهم نماییم و حتی علاقمندیم که کلاسهایی جهت آموزش به روستائیان را نیز با کمک شما عزیزان بمنظور ایجاد خوداشتغالی در روستاهای بخش دایر کنیم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …