چاپ مطلب چاپ مطلب

غبار روبی و گلباران مزار شهدای آتش نشانی رشت و حادثه تلخ پلاسکو

به گزارش همای گیلان و نقل از خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، آتش نشانان شهر باران به پاسداشت زحمات و جان فشانی های شهدای آتش نشان و به مناسبت گرامیداشت ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی با غبار روبی و گلباران قبور مبارک شهیدان مهدی مرادی و بهمن عبدی از شهدای آتش نشانی رشت و همچنین محسن روحانی شهید حادثه تلخ پلاسکو؛ ادای احترام کرده و یاد و خاطرشان را گرامیداشتند.

?همین گزارش حاکی است: محسن روحانی متولد آبان ۶۳ و دانشجوی کارشناسی ایمنی و حفاظت از محیط زیست بود که در هشتمین سال از خدمت خود در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حادثه تلخ آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو به شهادت رسید.
محسن در سال ۱۳۹۰ازدواج کرد، ثمره این ازدواج دخترک زیبایی است به نام مهسا که در نخستین سال از شروع آموختنش، کیف و کتاب مدرسه را بدون سایه پدر به دوش کشید و هم اینک در مقطع دوم ابتدایی مشغول به تحصیل است.

? گفتنی است: ۲۳ اردیبهشت سالروز شهادت آتش نشانان عبدی و مرادی روز پر التهاب و حک شده در ذهن و جان آتش نشانان شهر باران است.

که در ساعت ۲:۵۸ دقیقه بامداد یک شنبه ۲۳ اردیبهشت یک هزار و سیصد و هفتاد و پنج لحظه های پر کشیدن آتش نشانان شهید بهمن عبدی و مهدی مرادی را فریاد میزند.

شایان ذکر است: تماس شهروندان با مرکز ۱۲۵ آتش نشانی خبراز حادثه آتش سوزی مسجدی در محله نخودچر را داشت که بواسطه گسترش آتش و درخواست کمک و همیاری، خودرویی حامل آتش نشانان شهیدعبدی و مرادی از ایستگاه ۲ آتش نشانی به محل حادثه فراخوانده شدند.

روحشان شاد و یادشان همیشه در دلها گرامی باد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون …